Спостерігаю останім часом дві різних картини:
1- Звичайна державна дорожня служба, десяток робітнеків з яких 9-ять шаряться, а один щось пробує робити, або "потеряний" і неможе зрозуміти з якої сторони обійти проблему котра виниклу. Мої враження привели мене до думки, що у їх все не співпадає з проектом і планом. Тому мабуть так і вийшло з пішохідною доріжкою по вілиці шевченка біля варшавської траси, що вона схожа на пропелер. Такуж картину спостерігаю коли держава приберає каналізацію під мостом в районі ЖД вокзала, велика пробка полтора работніка працює а інші шаряться.
2- Приватна дорожня служба - активно працють усі працівники, більш-менш сучасна техніка (в міру можливостей). Регулярний (не постійний) зі сторони керівництва контроль. Мінімальне здійснення затору на дорозі. Задовільна якість робіт, з перспективами на майбутне (в рамках забезпечення державою ресурсами). Для прикладу помоєму карман біля апельсина їх робота.
Був у Луцьку нещодавно, так там дороги значно хуже чим у нас, присутні множинно ями на трасі з глубиною більше 10 см., такіж як у нас на весні.
А знайоми був у Старовижовському районі, так там ще краще ніж у нас, і навіть села дивують.
Про варшавку вже і не варто мабуть говорити, те що там безліч знаків групи "ідуть дорожні роботи" з обмеженням швидкості, а ті дорожні роботи травою поросли. А полосаті козли як паслись так і пасуться.