По-моєму контролювати можуть будь-кого, як би він не шифрувався. Питання в тому, щоб настільки зацікавити спецслужби, щоб вони взялися тебе контролювати. Бо на теперішній час є технічна можливість понаставити мікрофонів, відеокамер, реєстраторів і т.п. А от хто контролюватиме цю лавину інформації? Одна половиина населення слідкує за іншою?
А в державних організаціях через громізкість і нераціональність системи управління стільки бардака твориться, що уявити страшно.
От в Укртелекомі зміну тарифів готує якийсь клерк, консультується, десь погоджує, а потім воно чекає своєї черги на затвердження, рішення розсилається в області, звідти в райони - місяців півтора-два, як мінімум.
А в Уаінеті (повертаючись до теми) я уявляю, що зібрались за пивом генеральний, технічний та комерційний директори з головним бухгалтером (всяке співпадання названих посад з реальними - випадковість
), поговорили з півгодини по темі, вирішили питання і через день-два оголосили дату введення нових тарифів. Велика перевага малих компаній - гнучкість реагування.
Звичайно, якщо є бажання реагувати.
За моїми спостереженнями - в УАІнету бажання є. І головне - є результат. Якість звязку від грудня минулого року покращилася, тарифи покращилися. В техпідтримку забув коли дзвонив.
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.