Abram » 22 червня 2009, 12:46
Oleg-Dock,
Раз ти вже заговорив таким тоном, то і відповім тобі так само (нехай вибачать мене модератори, та кожна дія зустрічає протидію).
По-перше, ivashka, здається, чітко сказав: пробував інший модем. Тим більше, що він в комп'ютерному магазині працює, так що це не проблема.
По-друге, як людина, що працює адміном у провайдері, скажу тобі так: клієнту абсолютно по***, що в нього за модем і чому він не працює. Обладнання для зв'язку - це сфера відповідальності провайдера. Якщо вже пішла така п'янка, то повинні бути 2-3 рекомендовані модеми, під які Укртелеком поширював би для своїх клієнтів прошивки. А для того ж D-Link DSL-2500U, наприклад, взагалі не складає проблеми розробити свою прошивку - адже все для клієнтів, так? Чи в Укртелекома інша політика? Я, наприклад, знаю, у кого з моїх клієнтів які роутери (у кого є), що на них налаштовано і яка там стоїть прошивка; крім того, я особисто налаштовую кожен роутер і тому знаю, у кого що буде працювати, а у кого ні.
Якщо модем, грубо кажучи, зламався - тоді, блін, підіть клієнту назустріч, продіагностуйте модем/лінію, якщо вина провайдера (дефекти на лінії - це теж вина провайдера) - вибачтеся, компенсуйте неробочі дні. Вина клієнта - посилайте за новим модемом або ж продайте йому новий, надайте консультації, що до чого.
По-третє, на**я ви тоді оновлюєте прошивки на DSLam-ах, якщо після того перестають працювати клієнти? Це що, ще одна дія з серії "всі під***си, а я білочка"?
Тут тобі не бультер'єри, щоб дресурою займатись. І "гафно" теж сам кушай. Через таких, як ти, ваш Укртелеком найближчим часом загнеться під своєю ж вагою.
З повагою, Abram.
P.S.: Ніколи не було особливого бажання стати вашим клієнтом, тепер - тим більше.
P.S.S.: Дякую тобі за твій пост, я його скопіював, підписав "Увага! Так робити не можна!", роздрукував і тепер буду всім показувати.
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."