irma » 21 січня 2009, 02:00
Зерно (як мірило чогось невеличкого), звичайно є!
Але! Кожен лікар повинен бути (цьому теж їх вчать) ще й психологом (як і вчитель, продавець, менеджер - та кожен, хто працює в категорії професій "людина -людина").
Тобто, він повинен мати підхід до пацієнта: комусь потрібна детальна, суха інфа, комусь - звичайна посмішка, комусь строге зауваження і т.п.
Лікар, що навіть голови не підніме від карточки, будь він при цьому спецом вищої кваліфікації не викликає в мене поваги.
Чим людина розумніша і мудріша - тим людяніша і простіша у спілкуванні вона є. ( перевірено досвідом). Думаю, саме це, а не вміння красиво говорити, "забиваючи баки" (як ото вміють розповсюджувачі всякого непотрібу) мали на увазі попередні дописувачі (і я також).
Та й, зрештою, по ділам їх ми складаємо про них судження.... Тобто, таки перш допоміг, порятував, вилікував і ще й був при цьому нормальною у спілкуванні людиною.
Ворогів я закидаю квітами – у труні. Сальвадор Далі