Гном » 06 грудня 2008, 20:34
Перш за все необхідно зафіксувати факти неякісного постачання гарячої води. Для цього потрібно мати 2-3 свідки „на підхваті” і подзвонити при них із стаціонарного („Укртелеком” веде облік місцевих телефонних розмов) телефону до диспетчерських служб „Ковельхолоду” та прикріпленого до будинку ЖЕКу. Відрекомендуватися, нагадати, що дзвоните в присутності свідків і попросити прийняти заявку про неякісну послугу і викликати представників. Нагадати „Ковельхолоду”, що паралельно звертаєтесь до ЖЕКу і навпаки.
Представники повинні з’явитися протягом двох днів, мати при собі повірений засіб вимірювання температури рідини. До прибуття представників варто по можливості поменше користуватися гарячою (теплою) водою, аби „чистішим” був результат. Після прибуття представників необхідно негайно запросити свідків, нагадати про них представникам і потребувати скласти акт про відхилення показників в двох примірниках, один примірник залишити собі.
Якщо не буде впертості, то на цей акт (чи акти, якщо представники „Ковельхолоду” та ЖЕКу прибули в різні часи) повинні відреагувати в триденний термін і дати письмову відповідь.
Не хочуть підписувати – складайте акт самостійно, підписуйте його мінімум двома споживачами, засвідчивши в ньому факт відмови і реєструйте один примірник в ЖЕКу, другий – в „Ковельхолоді”.
В акті необхідно вказати, яка температура води витікає з крана після 2-хвилинного випускання. Якщо температура не досягає до + 50°С після тривалого дренажу ( 5 хв. і більше), це обов’язково потрібно вказати.
Необхідно організувати „круговий терор”: сьогодні одна квартира пред’являє претензії, завтра друга і т.д., щоб назбирати до десятка актів. А далі, якщо ситуація не нормалізується та/або вартість послуг „Ковельхолод” перерахувати відмовиться, будемо малювати позов в порядку захисту прав споживача.
Почему вместо завтра сегодня вчера?