nekton » 23 травня 2013, 08:12
Людина яка говорить про економічну вигідність пасажирських перевезень є вибачте бовдур і не дружить з математикою. Тарасик неправий на 100%.
Просто порахуємо. 5 вагонів. це 10 провідників, машиніст, помічник. 4 бригади. Ітого 48 працівників яким потрібно платити зарплату. Візьмемо середню по залізниці 3000. До нарахування вже йде 144000. Додаємо податки і вже виходим приблизно на 200 тисяч. Таким чином аби відбити лише зарплату маємо перевозити на 3500 грн кожної поїздки. Вартість квитка Ковель - Чернівці 64 грн плацкарт, 34 сидячий. Це без знижок студентам. Більшість же їздить цим потягом по маршруту Луцьк - Львів. При наповненості 100% максимальний виторг складе порядку 10-12 тисяч грн. Віднімемо податки і т.д і вийдемо на суму 7-8 тисяч. А тепер порахуємо розхід диз топлива. на 100 км йде не менше як 500 літрів. Відстань ковель чернівці 400км. таким чином на одне топливо йде 20 тисяч грн. А ще потрібно масло, а ще є таке поняття як амортизація і т.д.
А тепер Тарасик нехай скаже економічну вигідність мінімум 25 тисяч розходів проти максимум 10 тисяч доходів при 100% заповненості. Тарасик вчиться явно не на економічному чи математичному факультеті. Тарасик у нас фантазер-вибігайло, мальчіку дали мікрофона от воно і ляпнуло те чого не знає.
P.S. А ще дам загадку. Вгадайте, який самий невигідний маршрут, маршрут який найбільш збитковий на нашій станції
P.P.S Відповідь: Як би це не було не дивно, то є потяг Ковель-Сімферополь.
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!