Сподобався форум - постав +1

UAinet

"Залізо", мережі, інтернет, мобільний зв'язок, софт - все, крім реклами

Модератори: AndroVit, Igal

Re: UAinet

Повідомлення igorsolop » 29 лютого 2012, 21:57

Аватар користувача
igorsolop
 
Повідомлення: 2698
З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.

Re: UAinet

Повідомлення Romas » 29 лютого 2012, 23:51

Аватар користувача
Romas
 
Повідомлення: 617
З нами з: 18 липня 2007, 13:19
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення AndroVit » 29 лютого 2012, 23:54

Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.
Аватар користувача
AndroVit
 
Повідомлення: 4101
З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 183 разів.
Район міста:

Re: UAinet техпідтримка

Повідомлення jul4enja » 13 березня 2012, 14:40

Доброго дня,шановні форумчани!
Привернула увагу така от цитата :"Посадіть на телефон нормальних компетентних працівників. А то сидить, вибачте на слові, дві кози, які не можуть відповісти на елеменарні питання стосовно настройок інтернету!
Записав розмову, скоро викладу в Ютуб ради сміху."
У відповідь хочу поділитися ось такими деякими технічними порадами,як змусити техпідтримку неяковіти та виглядати у очах абонента неадекатною та некомпетентною людиною"КОЗОЮ".
Прошу .Читайте.Робіть висновки!!!
-1) Не вітайтесь з оператором - ви ж людина, а він ОПЕРАТОР(тобто взагалі "робот" не людина)
0) Як тільки дозвонились - одразу строгим голосом запитайте у оператора де інтернет - оператор повинен памятати вас по голосу.
1) Розмовляйте з оператором надмінним тоном - нехай оператор знає своє місце.
2) Кричіть в трубку - в оператора точно поганий слух.
3) Перебивайте оператора і не давайте сказати йому ні слова. Так ви надасте йому максимум інформації.
4) Вірусів не існує - це все видумка операторів, щоб не вирішувати вашу проблему.
5) Ваш компютер завжди справний. Це аксіома. По іншому не буває.
6) Обовязково нагадайте оператору що ви платите гроші за інтернет - цілих 5 доларів на місяць, тому ваша проблема має бути вирішена в першу чергу.
7) Ніколи не кажіть оператору ні домашню адресу ні ваш логін - це ж секретна інформація.
8) Хаміть оператору - це заставить оператора боятися вас.
9) Оператор зобовязаний знати, що сталося з вашим комп’ютером.
10) Ви не зобовязані читати договір, тому завжди обурено реагуйте на посилання оператора на пункти угоди.
Налаштування комп’ютерної і колокомпютерної техніки по телефону - це перша заповідь оператора. Роутер оператор зобовязаний налаштовувати по телефону.
Все викладене вище(моє ІМХО) - це результат роботи спостережень за абонентами.
Здоровое недоверие -хорошая основа для совместной работы. (И.В. Сталин)[/i][/i][/i]
Аватар користувача
jul4enja
 
Повідомлення: 5
З нами з: 21 лютого 2012, 15:47
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста:

Re: UAinet техпідтримка

Повідомлення AndroVit » 13 березня 2012, 16:06

Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.
Аватар користувача
AndroVit
 
Повідомлення: 4101
З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 183 разів.
Район міста:

Re: UAinet техпідтримка

Повідомлення Fantoman » 13 березня 2012, 18:53

Fantoman
 
Повідомлення: 2613
З нами з: 01 червня 2004, 18:29
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 18 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення nekton » 13 березня 2012, 21:34

Мав і маю з ЮаІнетом та техпідтримкою часто справу. Наскільки розумію десь 2 місяці тому через мою скаргу (не саме моя скарга, але вона була лакмусовим папірцем) навіть звільнили людину яка сиділа на телефонах.
Що хочу сказати. Наразі техпідтримка стала нормальною (вечірня правда інколи хамить якщо до неї по мобільнику звонити :-) :-) :-) (. От сьогодні мав справу з ними. Справа була в фінансових питаннях по акції "приведи друга". Не нарахували мені за минулий місяць всіх бонусів.
Позвонив на техпідтримку - обіцяли вияснити та перезвонити.
Перезвонили з техпідтримки і повідомили що розібралися та бонуси донарахують.
Прийшов додому, глянув "Залишок на рахунку" - супер, все донараховано.
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!
Аватар користувача
nekton
 
Повідомлення: 5289
З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення abcd » 19 березня 2012, 01:02

Сьогодні блтзько 12-15 год. була мала швидкість І. Притензій не виставляю, але, хотілось би, принаймні, розуміти причини (клієнт UA.inet).
"- Краткость сестра таланта! - сказал парень девушке после 5 минут секса... - Афоризмы не для дураков написаны, - ответила девушка."
"Случайные связи грозят тяжелыми заболеваниями!".
Аватар користувача
abcd
 
Повідомлення: 593
З нами з: 03 листопада 2011, 17:01
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 19 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення Igal » 19 березня 2012, 04:53

“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.
Аватар користувача
Igal
 
Повідомлення: 649
З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення Ruslana TS » 02 квітня 2012, 20:01

а де подывся Ваш банер з палацу Шевченка?
Ruslana TS
 
Повідомлення: 2022
З нами з: 05 вересня 2008, 07:01
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 419 разів.
Подякували: 89 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення Igal » 03 квітня 2012, 10:19

“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.
Аватар користувача
Igal
 
Повідомлення: 649
З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення mihanja80 » 10 квітня 2012, 19:23

Аватар користувача
mihanja80
 
Повідомлення: 97
З нами з: 16 листопада 2008, 13:39
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення igorsolop » 10 квітня 2012, 19:40

Да, було б зручно аби присилали СМС-ки, шо так мол і так - Інтернету на даний час нема :-) А то дійсно першим ділом почитаєш перевтикати шланги і перегружати обладнання :smu:sche_nie:
Аватар користувача
igorsolop
 
Повідомлення: 2698
З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.

Re: UAinet

Повідомлення Igal » 10 квітня 2012, 20:35

Щоб взнати в чому проблема, й дати оцінку потрібен певний час. Щоб повідомлятипро кожну непередбачену проблему, вибачте нема в штаті повідомлятора проблем, але якщо у вас всетаки є сумніви чи то у вас чи то у провайдера є телефон 7-10-77( якщо не можете додзвонитися, знач багато зацікавлених).
Про СМС розсилку ... цікаво, але дуже дорого!
“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.
Аватар користувача
Igal
 
Повідомлення: 649
З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста:

Re: UAinet

Повідомлення AndroVit » 10 квітня 2012, 21:22

Як правило, коли стає відомо в чому проблема і коли очікувати її вирішення, Абрам робить повідомлення в чаті. А до того ще появляється купа народу з питанням "це тільки в мене нету немає?", або "за що я гроші плачу?". Так що досить встановити флайлінк і бути в курсі подій щоб не перевтикати "шланги". А перезавантаження компу не зашкодить.
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.
Аватар користувача
AndroVit
 
Повідомлення: 4101
З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 183 разів.
Район міста:

Поперед.Далі

Повернутись до Все про комп'ютери та програми, Інтернет та мережі

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 22 гостей

cron