Доброго дня,шановні форумчани!
Привернула увагу така от цитата :"Посадіть на телефон нормальних компетентних працівників. А то сидить, вибачте на слові, дві кози, які не можуть відповісти на елеменарні питання стосовно настройок інтернету!
Записав розмову, скоро викладу в Ютуб ради сміху."
У відповідь хочу поділитися ось такими деякими технічними порадами,як змусити техпідтримку неяковіти та виглядати у очах абонента неадекатною та некомпетентною людиною"КОЗОЮ".
Прошу .Читайте.Робіть висновки!!!
-1) Не вітайтесь з оператором - ви ж людина, а він ОПЕРАТОР(тобто взагалі "робот" не людина)
0) Як тільки дозвонились - одразу строгим голосом запитайте у оператора де інтернет - оператор повинен памятати вас по голосу.
1) Розмовляйте з оператором надмінним тоном - нехай оператор знає своє місце.
2) Кричіть в трубку - в оператора точно поганий слух.
3) Перебивайте оператора і не давайте сказати йому ні слова. Так ви надасте йому максимум інформації.
4) Вірусів не існує - це все видумка операторів, щоб не вирішувати вашу проблему.
5) Ваш компютер завжди справний. Це аксіома. По іншому не буває.
6) Обовязково нагадайте оператору що ви платите гроші за інтернет - цілих 5 доларів на місяць, тому ваша проблема має бути вирішена в першу чергу.
7) Ніколи не кажіть оператору ні домашню адресу ні ваш логін - це ж секретна інформація.
8) Хаміть оператору - це заставить оператора боятися вас.
9) Оператор зобовязаний знати, що сталося з вашим комп’ютером.
10) Ви не зобовязані читати договір, тому завжди обурено реагуйте на посилання оператора на пункти угоди.
Налаштування комп’ютерної і колокомпютерної техніки по телефону - це перша заповідь оператора. Роутер оператор зобовязаний налаштовувати по телефону.
Все викладене вище(моє ІМХО) - це результат роботи спостережень за абонентами.