Грішаня » 25 січня 2012, 12:36
В мене - малий також ходить у другий клас.
Я вважаю, що почерк виробляється у початкових класах і, якщо зараз це діло занедбати, то потім каліграфія кращати не буде (а можливо буде і гіршати). Мій малий в період кінець першого-початок другого класу почав писати неакуратно і некаліграфічно. Вчителька майже кожного разу після перевірки зошитів дописувала "Пиши охайніше", я спочатку на це діло не звертав уваги (схоже як nekton - головне, щоб правильно було). Але прийшов момент, коли ні я, ні мій другокласник не змогли прочитати написане ним же - "і тоді ми зрозуміли, що треба боротись"(с). Зараз спочатку домашню роботу ми пишемо в чорновик (там "свинство" дозволено - на то він і чорновик), а потім набіло, БЕЗ ПОМАРОК, переписуємо в зошит. Було спочатку пару випадків виривання литків із зошита, були і крики, і погрози - але каліграфію і акуратність ми відчутно підправили. Зараз, як напише дійсно гарно - то навіть прибігає хвалиться (тяга до прекрасного яка-не-яка).
А мене самого підправили на другому курсі технікуму : вчитель креслення почав за правильно виконані роботи, але не підписані в рамочці КРЕСЛЯРСЬКИМ шрифтом, ставити "2". Допомогло/вилікувало.
Потрібно, щоб дитина (адже згодом доросла людина) вміла писати зрозумілим почерком. Навіть найгеніальніше творіння, написане лікарським почерком - нечитабельне, а інколи викликає відразу (незрозумілий почерк сприймається як неповага до адресата).