Так сталося, що я є представником однієї з категорій "пільговиків". На власній шкурі відчуваю нелюбов водіїв маршруток до пільгових категорій населення. Тільки я ще можу постояти за себе і знаю куди при нагоді поскаржитися, а от студенти ще не настільки занурилися у ідіотизми дорослого життя.
Коли виникає якийсь конфлікт з водієм, не полінуйтеся записати номер маршруту, номер автобуса, час події. Всередині любої маршрутки має бути інформація про перевізника з вказанням його телефона.
Ну і використовуйте
http://kovel.osp-ua.info/index.php?ch=2&fl=dovidnik Точно не скажу хто займається перевізниками, але відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів (6-17-05) якщо і не прийме ваші претензії до перевізника, то мусить підказати куди звертатися.
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.