Доброго дня форумчанам! Кілька днів читаю дану тему. Дуже добре, що є така можливість поділитись своїми проблемами і отримати юридичну допомогу, як з ними боротись.
Ось чого я вже змогла добитись.В нашому підїзді вже два тижні не працював ліфт, живемо на шостому поверсі (дитині 3 рочки), ходити пішки вже не було сил а ЖЕК і компанія яка обслуговує ліфт відповідали, що немає деталей, на питання коли будеть -"все залежить від начальства", я подзвонила на гарячу лінію міської ради і що тут почалось....
приходили двоє людей з жеку до нас до дому (нас вдома не було, сусіди повідомили), а в вечері почались дзвінки з компанії яка обслуговує ліфт, директора жеку, усі уклінно просили зняти питання з контролю (мене вдома не було, дзвінки приймав свекор і піддався на вмовляння, зняв питання з контролю
). Та мабуть той дзвінок їх добре припік, адже на наступний робочий день ліфт запрацював.
. Я це все написала, бо дуже тішусь що добитись свого можна. Нажаль це не всі проблеми.
За лютий місяць отримали квитанцію з жеку, де плата за центральне опалення , як за два місяці. В будинку стоїть лічильник, завжди дані лічильника подавав наш мешканець (повірку лічильника робили минулого року),а за лютий дані знімали жеківці і місцеве енерго. Сусідці дівчинка з жеку сказала, що "хтось не платить, в когось субсидія, а тепло в будинок вони подають і лічильник стоїть, треба платити. От і розкинули на всіх." На наступний день я пішла в жек отримати пояснення, і отримала "свої"
ЖЕК - " такі показники лічильника"
Я - " як так може бути , я підняла квитанції за чотири роки, найбільший показник по нашій квартирі був 1,7 ГКал, а цього місяця 2,4 ГКал?"
ЖЕк - " ну так може бути"
Я написала заяву в жек, щоб надали мені інформацію про показники лічильника з вересня 2008 року і по лютий 2011 року. Прошу поради, як можна добитись від них правди, що робити.