Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 20 листопада 2017, 14:50

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 1598 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 107  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 29 лютого 2012, 21:57 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Повідомлення: 2697
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.
Romas написав:
Годину назад попросив абонента з пакетом 15мбіт скачати один торент-файл з кількістю сидів 12 і зафіксувати швидкість, швидкість коливалась між 8-9 мб/с. Знову ретрекер ?

"До чего бывают люди до чужого добра жадные."
М\Ф "Трое из Простоквашино", 1978р.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 29 лютого 2012, 23:51 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 липня 2007, 13:19
Повідомлення: 617
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Kovel
Цитата:
"До чего бывают люди до чужого добра жадные."

Дякую за підказку, я вже й сам все зрозумів. :co_ol:

_________________
«Все врут, даже младенцы!»


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 29 лютого 2012, 23:54 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4086
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Romas написав:
Годину назад попросив абонента з пакетом 15мбіт скачати один торент-файл з кількістю сидів 12 і зафіксувати швидкість, швидкість коливалась між 8-9 мб/с. Знову ретрекер ?

Якщо серед сідів чи пірів був абонент ЮАінету, то може бути, що і ретрекер. У пірів можна було айпішники глянути, чи нема ЮАінетовського мережевого. З сідами, правда, так не вийде.

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet техпідтримка
ПовідомленняДодано: 13 березня 2012, 14:40 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 21 лютого 2012, 15:47
Повідомлення: 5
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Центр
Доброго дня,шановні форумчани!
Привернула увагу така от цитата :"Посадіть на телефон нормальних компетентних працівників. А то сидить, вибачте на слові, дві кози, які не можуть відповісти на елеменарні питання стосовно настройок інтернету!
Записав розмову, скоро викладу в Ютуб ради сміху."
У відповідь хочу поділитися ось такими деякими технічними порадами,як змусити техпідтримку неяковіти та виглядати у очах абонента неадекатною та некомпетентною людиною"КОЗОЮ".
Прошу .Читайте.Робіть висновки!!!
-1) Не вітайтесь з оператором - ви ж людина, а він ОПЕРАТОР(тобто взагалі "робот" не людина)
0) Як тільки дозвонились - одразу строгим голосом запитайте у оператора де інтернет - оператор повинен памятати вас по голосу.
1) Розмовляйте з оператором надмінним тоном - нехай оператор знає своє місце.
2) Кричіть в трубку - в оператора точно поганий слух.
3) Перебивайте оператора і не давайте сказати йому ні слова. Так ви надасте йому максимум інформації.
4) Вірусів не існує - це все видумка операторів, щоб не вирішувати вашу проблему.
5) Ваш компютер завжди справний. Це аксіома. По іншому не буває.
6) Обовязково нагадайте оператору що ви платите гроші за інтернет - цілих 5 доларів на місяць, тому ваша проблема має бути вирішена в першу чергу.
7) Ніколи не кажіть оператору ні домашню адресу ні ваш логін - це ж секретна інформація.
8) Хаміть оператору - це заставить оператора боятися вас.
9) Оператор зобовязаний знати, що сталося з вашим комп’ютером.
10) Ви не зобовязані читати договір, тому завжди обурено реагуйте на посилання оператора на пункти угоди.
Налаштування комп’ютерної і колокомпютерної техніки по телефону - це перша заповідь оператора. Роутер оператор зобовязаний налаштовувати по телефону.
Все викладене вище(моє ІМХО) - це результат роботи спостережень за абонентами.

_________________
Здоровое недоверие -хорошая основа для совместной работы. (И.В. Сталин)[/i][/i][/i]


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet техпідтримка
ПовідомленняДодано: 13 березня 2012, 16:06 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4086
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Ну, тарифи в Ковелі від 7,5 до 15 доларів, а так в принципі схоже на правду.
Ще один пункт
11) Посилайтеся на знайомства з купою важливого люду - від директора фірми-провайдера до Президента України, кажіть що Ви працюєте в СБУ і завтра закриєте провайдера.

Модерую чат ЮАінета. Добре, що він працює в текстовому режимі. Коли ідуть якісь неполадки, то стільки всякого можна прочитати.
Договір взагалі ніхто не читає і навіть не здогадується про його існування. Ось частини сьогодняшнього діалогу в чаті:

Цитата:
[09:45:48] <Абонент> шо з инетом чьому така мала швыдкисть?
Тут трохи флуду
10:07:04] <Andro_Vit> підказати телефон техпідтримки?
[10:07:10] <Абонент> я знаю
[10:07:31] <Andro_Vit> так хто ж не дає дзвонити і скаржитися на швидкість?
[10:07:34] <АбонентАбонент> так це не мои проблемы те щьо в мене швыдкисть интернета заныжена
[10:07:51] <Andro_Vit> ага, а в ЮАінеті екстрасенси сидять
[10:08:11] <Andro_Vit> а про "не мої проблеми" -уважно прочитай договір
[10:08:21] <Andro_Vit> поки ти не поскаржився - то твої проблеми
[10:08:25] <Абонент> а хто його знае може и сыдять
[10:08:52] <Абонент> дак вы цю проблему створылы вы ии и выришуйте
тут теж трохи того, що до теми не відноситься
[10:10:05] <Andro_Vit> чи тобі подзвонити віра не дозволяє?
[10:11:20] <Абонент> прычьом тут це
[10:12:57] <Andro_Vit> а при тому, що поки ти не подзвониш зі своєю скаргою ніхто не знатиме що в тебе проблема

Після цього він в чаті не появлявся. Чи дзвонив він в техпідтримку чи ні - мені невідомо. Але тенденція, як кажуть, налице...

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet техпідтримка
ПовідомленняДодано: 13 березня 2012, 18:53 
Офлайн

З нами з: 01 червня 2004, 18:29
Повідомлення: 2613
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 18 разів.
Район міста: Сільмаш
jul4enja написав:
У відповідь хочу поділитися ось такими деякими технічними порадами,як змусити техпідтримку неяковіти та виглядати у очах абонента неадекатною та некомпетентною людиною"КОЗОЮ"..


Аналогічно хотілося б поділитися з технічними порадами,як змусити юзера ніяковіти та виглядати у очах оператора неадекатним та некомпетентним людиною"колзлом". (не скажу провайдера)

-1) Не кажіть свого ІПП юзеру, щоб не знав на кого скаржитись.
0) Як тільки приняли дзвінок, то одразу ж розпочніть довге вітання - він дзвонить саме за цим.
1) Розмовляйте з юзером надмінним тоном - нехай юзер знає своє місце.
2) Кричіть в трубку - в юзера точно поганий слух.
3) Перебивайте юзера і не давайте сказати йому ні слова. Так ви отримаєте від нього максимум інформації.
4) Антивірусів не існує - це все видумка юзерів, щоб не вирішувати свою проблему.
5) Їх компютер завжди несправний. Це аксіома. По іншому не буває.
6) Обовязково нагадайте юзеру, що йому зробити передплату за інтернет.
7) Ніколи не кажіть юзеру на кого і кому писати скаргу - це ж секретна інформація.
8) Хаміть юзеру - це заставить юзера боятися вас.
9) Юзер зобовязаний знати, що сталося з вашим сервером.
10) Ви не зобовязані читати договір, тому завжди не реагуйте на посилання юзера на пункти угоди.

Приблизно так.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 13 березня 2012, 21:34 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Мав і маю з ЮаІнетом та техпідтримкою часто справу. Наскільки розумію десь 2 місяці тому через мою скаргу (не саме моя скарга, але вона була лакмусовим папірцем) навіть звільнили людину яка сиділа на телефонах.
Що хочу сказати. Наразі техпідтримка стала нормальною (вечірня правда інколи хамить якщо до неї по мобільнику звонити :-) :-) :-) (. От сьогодні мав справу з ними. Справа була в фінансових питаннях по акції "приведи друга". Не нарахували мені за минулий місяць всіх бонусів.
Позвонив на техпідтримку - обіцяли вияснити та перезвонити.
Перезвонили з техпідтримки і повідомили що розібралися та бонуси донарахують.
Прийшов додому, глянув "Залишок на рахунку" - супер, все донараховано.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 19 березня 2012, 01:02 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 03 листопада 2011, 17:01
Повідомлення: 589
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 19 разів.
Район міста: Ковель
Сьогодні блтзько 12-15 год. була мала швидкість І. Притензій не виставляю, але, хотілось би, принаймні, розуміти причини (клієнт UA.inet).

_________________
"- Краткость сестра таланта! - сказал парень девушке после 5 минут секса... - Афоризмы не для дураков написаны, - ответила девушка."
"Случайные связи грозят тяжелыми заболеваниями!".


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 19 березня 2012, 04:53 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Повідомлення: 640
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста: Kovel.com.ua
abcd написав:
Сьогодні блтзько 12-15 год. була мала швидкість І. Притензій не виставляю, але, хотілось би, принаймні, розуміти причини (клієнт UA.inet).

Хоч знати причини?? Постав DC++ Це чат . Там обговорюються всі проблеми. Форум не є офіційним.

_________________
“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2012, 20:01 
Офлайн

З нами з: 05 вересня 2008, 07:01
Повідомлення: 2019
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 409 разів.
Подякували: 89 разів.
Район міста: центр
а де подывся Ваш банер з палацу Шевченка?

_________________
Графік показу кінотеатру Прем'єра


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 03 квітня 2012, 10:19 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Повідомлення: 640
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста: Kovel.com.ua
Ruslana TS написав:
а де подывся Ваш банер з палацу Шевченка?

Вітер зірвав. :nez-nayu:

_________________
“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2012, 19:23 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 листопада 2008, 13:39
Повідомлення: 97
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Заводська №3
Igal написав:
Хоч знати причини?? Постав DC++ Це чат . Там обговорюються всі проблеми. Форум не є офіційним.

На мою думку погано що немає офіційного форуму десь на сервері в Європі...
В даний момент немає інтернету на компі. Додзвонитись не можу... Не знаю де проблема, у мене чи у провайдера...
На сайті остання новина: Акція! 21.03.2012

І де я ще можу дізнатись "що сталось" як не на цьому форумі???

Дякую що знайшли час прочитати...

_________________
Живу с телефоном!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2012, 19:40 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Повідомлення: 2697
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.
Да, було б зручно аби присилали СМС-ки, шо так мол і так - Інтернету на даний час нема :-) А то дійсно першим ділом почитаєш перевтикати шланги і перегружати обладнання :smu:sche_nie:

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2012, 20:35 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 липня 2005, 13:31
Повідомлення: 640
Подякував (ла): 20 разів.
Подякували: 17 разів.
Район міста: Kovel.com.ua
Щоб взнати в чому проблема, й дати оцінку потрібен певний час. Щоб повідомлятипро кожну непередбачену проблему, вибачте нема в штаті повідомлятора проблем, але якщо у вас всетаки є сумніви чи то у вас чи то у провайдера є телефон 7-10-77( якщо не можете додзвонитися, знач багато зацікавлених).
Про СМС розсилку ... цікаво, але дуже дорого!

_________________
“Мудрость состоит в том, чтобы победить самого себя, тогда как невежество ведет к поражению от самого себя”.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 10 квітня 2012, 21:22 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4086
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Як правило, коли стає відомо в чому проблема і коли очікувати її вирішення, Абрам робить повідомлення в чаті. А до того ще появляється купа народу з питанням "це тільки в мене нету немає?", або "за що я гроші плачу?". Так що досить встановити флайлінк і бути в курсі подій щоб не перевтикати "шланги". А перезавантаження компу не зашкодить.

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1598 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 107  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB