Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 23 вересня 2017, 17:42

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 1598 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 107  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 13:56 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Повідомлення: 2697
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.
О, дякую! Я всім кажу: UA-Inet кращий! :-ok-:

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 14:04 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 26 грудня 2007, 22:31
Повідомлення: 4949
Звідки: Ковель сіті
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 35 разів.
не такий він уже й кращий... монополісти блін...
про часний сектор думайте :cry_ing:

_________________
Помните все! Когда мы даем взятку, берем взятку, творим преступление, делаем вид, что не замечаем беззаконие, проходим мимо нуждающегося в помощи и так далее, - мы не просто предаем этих парней и мужчин, мы повторно их убиваем.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 14:29 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Abram написав:
Проблема була в мене (підгоріли порти в серверній :sh_ok:), вчора розібрався, ще хотів до тебе подзвонити, щоб ти перевірив, але було вже пізно.

Вадь а скажи но мені наступну річ. Я розумію що згідно договору відсутність звязку в випадку екстраординарних обставин не є причинию для зниження абонплати. Але є наприклад будинок по Незалежності 86. Я зателефонував вчора зранку (звязку не було вже кілька днів) і ваша фірма сказала шо там все нормально, дивіться мол мережеву карту. Через годину ви визнали, що в вас є проблема з цим будинком. 5 днів без звязку це нормально? Це шоста частина місяця. При абонплаті в 70 грн знижка в 10 грн має бути однозначно.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 17:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
nekton написав:
Abram написав:
Проблема була в мене (підгоріли порти в серверній :sh_ok:), вчора розібрався, ще хотів до тебе подзвонити, щоб ти перевірив, але було вже пізно.

Вадь а скажи но мені наступну річ. Я розумію що згідно договору відсутність звязку в випадку екстраординарних обставин не є причинию для зниження абонплати. Але є наприклад будинок по Незалежності 86. Я зателефонував вчора зранку (звязку не було вже кілька днів) і ваша фірма сказала шо там все нормально, дивіться мол мережеву карту. Через годину ви визнали, що в вас є проблема з цим будинком. 5 днів без звязку це нормально? Це шоста частина місяця. При абонплаті в 70 грн знижка в 10 грн має бути однозначно.

У таких випадках за заявкою повертаємо на рахунок гроші.
Просто подзвонити і сказати, що хочете компенсацію. Повернуть починаючи з дня, коли отримана заявка, і до дня, коли відремонтували.

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 17:27 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Афігеть. Якщо в мене не було інтернету кілька днів і я не позвонив то я є лох який згоден платити?
Візьмемо той же 86-й будинок. Заходили до вас на офіс в понеділок і говорили про проблему, ваші дурочкі зробили вигляд що заявку прийняли. Результату - ніц нема. З мого боку вчора дзвінок був особисто до тебе. Ти також сказав шо там проблем немає і треба перевірити мережеву плату. Перевірив. Плата працююча. Перезвонили до вас знову і лише тоді ви визнали свою проблему.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 17:31 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Поверніть мені гроші за 11, 16, 21 липня. Це три дня. Це 10 відсотків. В кожен з цих днів я телефонував до когось з ЮаІнетовців (до тебе теж був дзвінок). І мені пояснювали в чому проблема. Але один раз я зателефонував і на техпідтримку. А тепер маленьке завдання для працівника ЮаІнету. В який з цих трьох днів і в котрій годині я подавав заявку на вашу "гарячу лінію" на те що в мене немає звязку???? Докажи що заявки в вас фіксується, дай мені відповідь на поставлене вище питання.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 18:27 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
nekton,
Коля, не ви**.
Згідно договору, ми зобов'язані почати ремонт протягом 3-х днів від отримання заявки, ремонт може продовжуватись до 10 днів - це раз.
Згідно того ж договору, ми не зобов'язані нікому нічого компенсовувати. Робимо це лише тому, що так по-людські, і лише тоді, коли по-людські відносяться до нас (ну і, звичайно ж, коли проблема у нас). Це два.
Гроза - це форс-мажор, в таких випадках... Ну сам розумієш. Це три.
Коротше, не хочеш - не треба.

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 18:33 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Та толку з вас вимагати гроші. Знаю що всерівно не повернете. Ти мені поясни ситуацію з 86-м будинком. Чому там кілька днів не було інтернету? Чому при дзвінках на гарячу лінію відповідали що там всьо гуд і образно кажучи говорили що я придурок не бачу що то проблеми на компі мому? Чому народу який приходив в офіс хамили і казали що все нормально а то юзери придурки???
Я до тебе телефонував. Ти перепитав в якоїсь там ні то Олі ні то Юлі що з тим будинком. Ти сам мені відповів що там все нормально. "Нормально" вияснилося це те що в будинку ні в кого немає звязку. Боюся якби я до тебе не позвонив то звязку до цього часу не було б.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 18:51 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Цитата:
Престарелая еврейская пара: Абрам и Сара.
Сара - стареющая женщина, Абраша - мужчина еще хоть куда, ходит к дамам.
Саре дома одиноко, она решила изменить ситуацию.
- Абраша, так же нельзя! Надо выполнять свои супружеские обязанности
хоть раз в неделю.
- Сара, сколько лет мы с тобой живем?
- 30.
- Ну так ты мне уже как родная. Разве родных е...ть можно?


От ви мені і посніть як можна е...ть юзерів які вам приносять бабло? Зараз реально знаю з десяток людей які думають з вашого звязку спригнути на КС або на УТ. І якщо півроку тому я міг на ваш захист навести кучу позитивних нюансів то зараз періодичною відсутністю звязку ви перебиваєте всі свої плюси

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 19:32 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
Коля, знаєш, а я краще взагалі з тобою говорити не буду.
До тебе по-людські відносишся, а ти гівном швиряєшся. Так що - можеш тут хоч "Війну і Мир" писати, я реагувати на твої висери не буду.

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 19:56 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Вадім я в курсі що ти відносишся по людськи до абонентів, ти єдина людина в всьому ЮаІнеті з яким можна спілкуватися, завжди розкажеш в чому проблема і т.д.. Колись легше було до Ігоря позвонити і всі питання рішалися, зараз для мене ти є уособленням ЮаІета. Але ваша підтримка на офісі на даний момент це гівно, лайно та інший бруд. Ваші працівники ведуть себе по хамськи. Мене наприклад вони не "загрузять" своїми словами та відмазками. Але коли до вас приходять наприклад жінки віком від 40-ка років то ваші фіфи з себе корчать гуру адміністраторську.
Для великої кількості людей я є техпідтримкою вашого інтернета. Я є людиною яка надає консультації кільком десяткам ваших абонентів. Я можу зрозуміти грозу, обрив кабеля і т.д.. Щось сталося - напротязі дня спаяли і налагодили. Я можу ці нюанси пояснити юзеру. Але як пояснити юзеру чому в нього 5 днів відсутній інтернет? Для мене відсутність вашого звязку це не є проблема бо я підключений окрім ЮаІнета ще до одного провайдера, а як бути моїм клієнтам де лише ваш звязок є?

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 20:21 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Abram попробуй позвони через пару тижнів на техпідтримку (зараз немає сенсу звонити бо всі стануть вічливі прочитавши мої пости). Ти офігєєш від непрофесінйності ваших телефонвумен.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 20:29 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Ще одне. Якщо хочете щоб ваша фірма процвітала та приносила прибуток - навчіть так званий "каллцентр" спілкуватися з людьми. Народ набагато краще сприйме інформацію типу "налагодимо звязок напротязі двох днів" ніж слова "Робимо все можливе. За кілька днів запрацює."

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 20:36 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 27 серпня 2004, 17:20
Повідомлення: 2697
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 30 разів.
nekton, читав-читав твої пости і зловив себе на думці: "Може то nekton не туда дзвонив?". Я, правда, не часто дзвоню в техпідтримку UA-Inet'у - зв"язок (тьху три раза!) відмінний, але неввічливості (і тим паче хамства!) ше жодного разу не чув :ne_vi_del: Хіба може ти і по телефону їх так само обзиваєш як ото на форумі? :du_ma_et:

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: UAinet
ПовідомленняДодано: 22 липня 2011, 20:49 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
igorsolop написав:
["Може то nekton не туда дзвонив?"

Я в колцентр по проблемах свого звязку в цьому році звонив двічи. Спілкувався культурно, відповідали культурно. Розумію що дівчина яка зі мною спілкувалася є дуже далекою від проблем звязку але заявку всеж приймала. А тут хамили. Нехай не мені але хамили, хамили моїм юзерам. Ї починали напрягати, звинувачувати в всіх гріхах і т.д. Он візьмем ситуацію з "Незалежності 86". Коли вже не було кілька днів звязку я позвонив до працівника ЮаІнету. Його слова - "там все нормально, дивися сєтєвуху". Перед цим звонив на підтримку і мені сказали що там все добре. Попросив дати інфу по цьому будинкую. Молчок повний. 5 днів немає звязку. А ЮаІнет каже що там все нормально. Сьогодні відновили звязок, сьогодні почали вибачатися за незручності і казати що в них пробллеми.. То ми що маємо "кланятится і благодаріть" за те що появився звязок?

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1598 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 107  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB