Oleg-Dock » 08 січня 2009, 21:42
До відома усіх користувачів!
При укладені договору на підключеня до інтернету "ОГО!", абоненту автоматично ставиться стартовий тарифний план, котрий має максимальний срок діїї 10 год.(з моменту першого виходу в і-нет) при швидкості 256 kb/s (колись було 128). А далі абонент має за час гуляня по і-неті, зайти на сайт my.ukrtelecom.ua, зареєструватись там і вибрати собі бажаний майбутній оплачуємий тарифний план (при виборі є один технічний нюанс котрий буде описано нижче). Якщо не обрати після стартового плану, новий тарифний план, через 10 год. роботи інтернету, у вас і-нет зникне і лише буде відкриватись сайт my.ukrtelecom.ua. Коли абонент вибирає собі майбутній тарифний план, він має можливість вибрати собі дату вступу в дію цього тарифного плану (по замовчуванні, це насупний день), а на наступний день вступає в дію з 24:00 год (тобто в 12 год. ночі).
ТОМУ ЯКЩО ВИ ВИБРАЛИ НОВИЙ ТАРИФНИЙ ПЛАН, НА ОБРАНИЙ ДЕНЬ ВІН В 24:00 ВСТУАЄ В ДІЮ, І З 24:00 ДО 24:40 (ПРИБЛИЗНО) НЕБУДЕ ІНТЕРНЕТУ, ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАМІНА ТАРИФНОГО ПЛАНУ (ЧОМУ ТАК ДОВГО НЕЗНАЮ).
Про отой нюанс згаданий вище. Коли ви заходите на сайт my.ukrtelecom.ua і хочте вибрати собі новий тарифний план, а у вас вище 256Kb, або 1Mb, або 2Mb ... немає нічого, то це пояснюється тим, що система не дає вибрати тарифні плани вищій ніж зєднаний ваш модем+порт. Приклад: Ваш модем зєднаний 608/608 Kb/s, відповідно на сайті є можливість вибору тільки тарифного плану «ОГО! 256+», інші вищі по швидкості не доступні (як у випадку Sprite).
Що робити? - Дзвонити на службу тех підтримкі 8-(0332/або/22)-747030 - Луцьк цілодобово, Небажано але можна, особливо коли Луцьк посилає до нас або потрібно ремонтувати телефону лінію 5-14-55 (Ковель) (або моб. 80949091443 Олег, тобто я, є ще інші, але відповідаю тільки за себе, "можу матом!").
Можливо а інколи і буває, що лінія неможе технічно витримати вищу швидкість зєднання і роботу модему, тоді потрібно телфону лінюю приводити до ідеалу, по максимальній можливості . АЛЕ НЕ ВСЕ В НАШИХ СИЛАХ, ТА РЕМОНТУЄТЬСЯ!
Наголошую! Тарифний план - це оплачуєма доступна швидкість. А профіль- це фізична швидкість зєднаня модема. І якщо перше більше другого то відповідно швидкість буде різатись профілем, тому дзвоним на тех. підтримку і виясняємо чи відповідає прфіль на порту вашому тарифному плану!
До відома в даний час акція лише Підключення за 1 грн до 15.01.2009. А по поводу тарифів, то це просто нові тарифи і постійні. Укртелеком автоматично не робить заміни тарифного плану на нові! Тарифи заміняються через систему самообслуговування абонентів my.ukrtelecom.ua, самимеж абонентами.
З тех підтримкою у нас жопа, телефони не то що гарячі а просто киплять, як у Луцьку так і у Ковелі, взагаліто у Ковелі залишатись в кабінеті небезпечно для мозгу (за#буть), і тоді не вибертися з кабіненту до кінця дня, а у кінці дня мозок витече через вуха.
Але дам пораду, не можете дозвонитись ідіть прямо до 26 кабінету, там ми інколи пробігаєм (модем залишайте дома вімкненим, крім випадку коли у вас D-Link DSL-2500U а DSL -лампочка горить постійно, і у вас не працює і-нет зовсім, ці модеми мають звичку губить налаштування).

Орфография - как Кунг Фу....
Настоящей мастер пользуется ей только в случаях крайней необходимости...