Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 21 серпня 2017, 22:22

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 1060 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 71  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 30 червня 2007, 00:11 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
Щось я логіки не вловлюю :?.

Якщо в когось канал не витягує те що треба - хай гляне на свою лінію, на свій модем і скільки адслщиків Укртелеком посадив на одну оптичну магістраль... І правильно роблять, що ріжуть - якби вони дали QoS, тоді б дайлапщики відмерли. Та й адслщики виходили б в інет по черзі =)

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 30 червня 2007, 02:01 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 21 листопада 2003, 17:51
Повідомлення: 1150
Звідки: з лісу...
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Цитата:
QoS : short for Quality of Service, a networking term that specifies a guaranteed throughput level.
Зі свого досвіду - в часи пік заявлена максимальна швидкість каналу дотримується.
А це значить, що і в інший час пропускна здатність - не нижча заявленої.
Стверджую на основі чотирьохмісячної статистики ДВОХ цілодобових ADSL-них підключень.

Отож, якщо сам адсл-канал працює нормально - то магістраль Укртелекома витримає ;)

_________________
Если бы вам удалось надавать под зад человеку, виноватому в большинстве ваших неприятностей – вы бы неделю не смогли сидеть...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 30 червня 2007, 13:27 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
Вони QoS дають? Маладца, аднака!

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 30 червня 2007, 14:02 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 28 травня 2004, 18:27
Повідомлення: 186
Звідки: Київ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Oleg-Dock написав:
maryk-якщо в тебе на роботі АДСЛ, можливо погано міряв, якщо э адмін на роботі спочатку пліс до ньго. Скажу тобі таку штуку АДСЛ має найнижчий тарифний план 128 це на закачку, притому на відправку швидкість буде 64 kbit/c. На мінімальних швидкостях нема різона різать і практично нікуди опускать. АДСЛ це окремий постйний канал для одного абонента. І по поводу вайфаю є щвидкість нету і швидкість мережі, більшість всьго ти міряв мережу, а можливо і ні канал то спільний, і все залежить на скільки він загружений.


Добре, не будемо говорити слова типу міряв, не міряв, правильно чи не правильно (хоча я можу відрізнити швидкість локальної мережі від швидкості І-нету). Скажу тільки так: десь місяць назад хотіли відправити лист не більше 100 кілобайт, то ми його відправлюли десь тиждень (кожен день пробували), поки не забрав додому і не відправив нормально. Тільки не треба ще там щось говорити на поштовий сервер, пробували з різних.
Зараз вроді відсилає, хоча МИ НІЧОГО не робили.
На попередній роботі також натерпівся від вашого І-нету, чуть не кожеш день якісь приколи і що саме цікаво, що коли здвоню в Ковель на Укртелеком, спригують на Луцьк, в Луцьку на Ковель. Добре що хоч в Київ не потрібно було дзвонити. Монополія, мля :(


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 30 червня 2007, 17:12 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 23 березня 2007, 13:58
Повідомлення: 275
Звідки: Kovel
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 1 разів.
maryk Яка там монополія, вибір є: саюр, фотоком назріває.... От ти бач є прихильником саюру, вибір за тобою.
По поводу дзвінків, да є троха, коли людина заннята і до її дзвонять з різними глупиме питаннями, вона може її перенаправити на луцк, тому що там є спеціальний черговий який цим займається. А от як вже він може вам допомогти по тел, залежить від того як ви опишите проблему.
По поводу листа незнаю, мабуть якийсь зачарований лист був, або комп :wink: (Хоча якраз таки місяць тому були проблеми після невдалої профілактики в Київі, вони вилазили тиждень, і заципили тільки деяких абонентів, і троха не працював почтовий сервер а потім як врубався то бідолашний ледь справлявся з масовою атакою листів, Це було шото для укртелекома).


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 27 вересня 2007, 01:02 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 серпня 2007, 00:02
Повідомлення: 8
Звідки: kovel
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
могу только сказать что на работе фотаком у знакомого алиса у самого адсл 512 безлимит среди них адсл при всех его недостатках по деньгам и работе РУЛИТ!!! :!:

_________________
the trouth is out there


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 12 жовтня 2007, 22:54 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 06 червня 2006, 18:57
Повідомлення: 155
Звідки: Київ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Вкотре переконався, що
"Такого гівна як УкрТелеком та його АДСЛ треба ще пошукати"

1. Регулярні збої в роботі. Можливо для домогосподарок і вистачае 128кбс, бо вони вмикають компютер раз в неділю почитати гороскоп а для мене потрібка ковбаса хочаб 512Кб без розривів.. а не 25% втрат пакетів і т.п. лайно яке твориться у ціх національних невдах.
2. Служба підтимки - постійно зайнята.
3. Якщо не зайнята - то нічим допомогти неможе. Бо головне тупе питання яке вони можуть задати, чи горить в мене зелена лампочка "ADSL" на модемі, і саме розповсюджена їхня відповідь - "щось з сервером"
4. Мені от спало на думку сьогодні чи можня якось притягнути їх до відповідальності? Мабуть ні... як і все гос огранізації.

Раз на раз не попадається... але загалом не раджу звязуватись серйозним людям з цим оператором, бо це, повторююсь ЛАЙНО, що й видно по смішній (як для села України) ціні в 150грн.

Моя вам порада. Працюйте з ПП, наприклад САЮР, бо хочаб знаєш кому фейса розмалювати, якщо щось піде не так як домовлялись.

P.S. Вибачайте... але дістало вже. Ставлю оцінку "-100" :)

_________________
Шо віжу, то і пішу - такой малєнькій, а уже жлоб


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 12 жовтня 2007, 23:13 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 06 червня 2006, 18:57
Повідомлення: 155
Звідки: Київ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Як робиться підключеня/купівля чогозавгодно у нормального оператора/веб магазину.

1. Вибираємо що нас цікавить.
2. Замовляємо по інтернету. Залишаємо контактну інформацію.
3. Нам перезвонюють. Підтведржуєм замовлення.
4. В домовленій срок отримуємо що бажали.

Неодноразово так робив. Все працює, приємно, ніяких недоліків.

---

Як це робиться в Укртелекомі.

1. Вибираємо що нас цікавить.
2. Замовляємо послугу по інтернету.
3. Тишина
4. Знову замовляємо послугу по інтернету.
5. Розуміємо що це безнадійно.
6. Взномо на 8-800-.... Замовляємо послугу. Вкізуемо тарифний план, пароль... все що потрібно щоб знати щоб якісно виконати послугу підключення.
7. Тишина.
8. Починаємо названювати на місцевий номер (в Киеві 052). Здається все в прогресі... просто треба зачекати ще неділю і прийти якось біса з документами в головний офіс.
9. Прочекавши пів місяці підлючення. прийшовши в офіс.. відповідаєш на все ті питання на які дав відповідь ще в п.6. бо тут на их відповіді вже не знають.
10. Це за декілька днів отримуєш неякісний інтернет. і "ЗАКАЧЕЄШСЯ" в ОГО тілки від проблем. :lol:

Така х...... малята.

P.S. Всі проблеми в Укртелекомі вирішуються через Валерія Чижа (тому схама підключення суттево різниться), якого вже давно треба було зробити директором, звільники стадо бугалтерів з його стін і достойно оплатити роботу тих хто там дійсно потрібен.

_________________
Шо віжу, то і пішу - такой малєнькій, а уже жлоб


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 12 жовтня 2007, 23:23 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 06 червня 2006, 18:57
Повідомлення: 155
Звідки: Київ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Цитата:
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=1078ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=1416ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=1814ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=2491ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=2862ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=3184ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=3999ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=4051ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=4091ms TTL=54
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=3689ms TTL=54

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Запитання дня:
1. Хтось пробував зарєструватися на [url]ogo.in.ua[/url]? Катався під столом під години :lol: :lol: :lol: :cry:
2. ICQ#: 393-725-921 - офіційна служба підтримки УкрТелекома.

Цитата:
SupportKiev (19:16:03 25/09/2007)
ща у нас проблема

SupportKiev (19:16:12 25/09/2007)
яйцеголовые работают

SupportKiev (19:16:22 25/09/2007)
но прогнозов пока нет

_________________
Шо віжу, то і пішу - такой малєнькій, а уже жлоб


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 13 жовтня 2007, 01:44 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 серпня 2004, 21:28
Повідомлення: 46
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 0 разів.
OGO.IN.UA
Неофициальный форум пользователей ОГО!™

393725921 - аська київскої техпідтримки.

Питання є? :wink:

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 13 жовтня 2007, 11:48 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 06 червня 2006, 18:57
Повідомлення: 155
Звідки: Київ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Жодного питання :). Я в Києві. :)

_________________
Шо віжу, то і пішу - такой малєнькій, а уже жлоб


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 13 жовтня 2007, 12:47 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 серпня 2004, 21:28
Повідомлення: 46
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 0 разів.
OTF написав:
Я в Києві. :)

Можливо не зрозумів...? Аська яку ти дав вище, відноситься до підтримки користувачів у м. Києві.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 14 жовтня 2007, 19:37 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 23 березня 2007, 13:58
Повідомлення: 275
Звідки: Kovel
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 1 разів.
Головна проблема Укртелекома прихватизація! Коли це відбудетьця, або просто закриється питання з остаточним рішенням що укртелеком не підлягає приватизації. Тоді можливо щось буде відбуватись на кращу сторону.
А пока, тільки корову висунули з сараю і за три різних поводки тянуть в різні сторони.
В УКРТЕЛЕКОМА маштаби і потужності, більші чим хтолібо з вас здогадується, але їх стопанули.

По поводу невдоволень: Якби всі користувачі хочаб наполовину булиб схожі наприклад на boddy то у служби тех. пітримки взагаліб практично не булоб проблем.
Тел. зайняті тому, що користувач 5 хвилин шукає кнопку Пуск, а вся розмова з ним займає 40 хв, і з тих 40 хв тільки 15 хв по суті а все інше бред зі скаргами разом. Я розумію що людині від цьго кращає, а от службі тех підтримкі навпоки, час то йде, робота не робиться.
Номер телефону 5-14-55 це не є служба тех пітримкі як така, це є суто номер спеціалістів які в тому числі і займаються підтримкою Інтернета у ковелі. А для тех підтримкі є номер у Луцьку цілодобово 8222-43233 вони навіть можуть і бачать більш чим ми у ковелі.
А індикатор ДСЛ, чи інший особливо у нових модемів типу Zyxel і D-Link, при правельному описі його роботи (за умов коли користувач розповів правду, а не як деякі полюбляють "У нас все нормально всі лампочки світять, то у вас щось. Включіть нам інтернет." ) може вказать на явну причину.
65% процентів поломок це невміння користуватись компютером і інтернетом.
25% погана лінія.
10% всі інші випадки, в тому числі проблеми на Укртелекомі.

Да визнаю в укртелекома теж бувають проблеми. Тиждень тому були глобальні прблеми з авторизауією у львові на серверію. В даний час ці проблеми зникли, так як поставили потужніший сервер. Відбувалось так довго заміна тому, що була постанова від В.Р. про вибори: заборону будь яких змін.
(я фінішу фразу позичу у boddy, я думаю він не матеме нічого проти, вона просто в точку, я тільки я її прочитав)
Я бы изменил жизнь, да Бог исходников не дает...


Востаннє редагувалось Oleg-Dock в 15 жовтня 2007, 15:32, всього редагувалось 3 разів.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 15 жовтня 2007, 08:10 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Маю 512 від укртелекома. Проблем з моменту підключення (десь весною перейшов на цей пакет) не було взагалі. До того сидів на слабшому пакеті то також не памятаю щоб за останні 3 роки потрібно було звертатись в службу підтримки. Так що не потрібно гнати на укртелеком.
А щодо САЮРа то хужого інтернету в Ковелі немає.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 15 жовтня 2007, 18:45 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 29 травня 2007, 14:23
Повідомлення: 447
Звідки: Old Trafford Stadium
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
ну сьогодні спостерігались ( і не тільки сьогодні ) якісь проблеми при відкритті сторінок , але це буває рідко . Лампочка DSL/ACT горить , шнурок не висмикнутий , а сторінки не грузяться... оце одне що трохі "задобвує" . А так , задоволений . І ще якись напряг із власноручною заміною тарифного плану на my.ukrtelecom.ua/На рахунок САЮРа то теж згоден , знайомий має і-нет від них то матюкається так пристойно , каже , проблем вистачає ! :evil:

_________________
Glory , Glory Man United
Зображення
Зображення
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1060 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 71  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB