Oleg-Dock » 13 червня 2008, 18:50
Big Rey
Дія 1: Дзвінок в службу тех підтримки 51455(Ковель),822243233(Луцьк), 88005078800(Київ). Якщо, ти вже звертався, і ніяких позетивних дій не відбувається, або твою лінію передали на бюро ремрнту а там ніяких дій (що принесли якусь користь). То переходь до пункту Дія 2.
Дія 2: Готуєш гарно і зрозуміло, скаргу на імя деректора, в двох екземплярах. Приходиш до секретаря і реєструєш її, перша копія заберається, а на іншій ставлять реєстраційний номер і повертають тобі.
Дія 3: Чекаєш результатів, від скарги, якщо на протязі деякого часу жодних позетивних результатів, повторяєш дію 2.
В ДАНИЙ ЧАС НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ КЕРУВАТИ ПОРТАМИ ПІСЛЯ ПЕРЕЗАЛИВКИ СОФТУ НА ОБЛАДНАННІ З 10 ЧИСЛА, КИЄВЛЯНІ ТУПЛЯТЬ.
Орфография - как Кунг Фу....
Настоящей мастер пользуется ей только в случаях крайней необходимости...