Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 17 серпня 2017, 02:35

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 84 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 19:07 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 29 січня 2007, 23:59
Повідомлення: 1826
Звідки: з Горохова я!!!
Подякував (ла): 47 разів.
Подякували: 90 разів.
Район міста: Володимирська
Ага як людина що 86раз злітала ,правда тільки раз приземлявся ,можу сказати що самий "стрьомний" момент це цикл зліт-посадка. Саме на цих етапах стається більшість льотних аварій. Літак не впав з 40метрів,а був на 50м нижче тієї висоти на якій мав бути ,якщо не помиляюсь. А це принципово різні речі. Збити пасажирський літак щоб ніхто нічого незапідозрив на мою думку нереально. Занадто велику кількість людей і ресурсів потрібно задіяти. Що піднімає ризик викриття. Так що маячня це все чистої води. Якщо зайде на цей форум людина. яка хоч трохи має уявлення про предмет розмови,вона просто покрутить пальцем біля скроні .

_________________
"И не бойтесь убивающих тело, души же не могущих убить..."


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 19:16 
Офлайн

З нами з: 28 листопада 2003, 14:04
Повідомлення: 235
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
mike_fashist написав:
vsem написав:
[і з висоти 40м розбивається повністю вщент???

Ну так літак не тупо плюхнувся на землю з висоти 40 м. Він летів і мав швидкість, напевно, 250-300 км\год. Ви бачили, що робиться з автомобілями які на такій швидкості потрапляють у ДТП?!

Звичайно, але й не піке.
Ось подібна катастрофа: ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Боинга-737_в_Амстердаме_25_февраля_2009_года

86 человек получили травмы разной степени тяжести, в основном переломы рук и ног. 25 человек в тяжелом состоянии были госпитализированы, 11 из них — в критическом состоянии.

Ось
http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2009/ ... 03654.html : На месте аварии ведутся спасательные работы - среди обломков удалось найти четырёх живых пассажиров. Очевидцы утверждают, что ещё во время полёта у самолёта оторвалось правое крыло.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 19:28 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4080
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Падіння на ліс дуже сильно відрізняється від падіння на рисове поле, або на руліжну доріжку, чи просто шмат поля.

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 19:29 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 29 січня 2007, 23:59
Повідомлення: 1826
Звідки: з Горохова я!!!
Подякував (ла): 47 разів.
Подякували: 90 разів.
Район міста: Володимирська
Звучить неперконливо .На мою думку нерозумно аргументувати свою мову тим що там ось люди вижили, а тут ні. В хочаб подивіться з "гугла" як розкидані уламки.На цю тему в інтернеті багато коментарів іменно від пілотів які літали на таких літаках.Досить добре все розжовані всі "предпосилки" цього випадку. Там навіть через "гугл" видно перепад рельєфу відносно злітної смуги біля 20 метрів, що теж зіграло свою роль.

_________________
"И не бойтесь убивающих тело, души же не могущих убить..."


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 20:04 
Офлайн

З нами з: 28 листопада 2003, 14:04
Повідомлення: 235
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Hapuga написав:
Звучить неперконливо .На мою думку нерозумно аргументувати свою мову тим що там ось люди вижили, а тут ні. В хочаб подивіться з "гугла" як розкидані уламки.На цю тему в інтернеті багато коментарів іменно від пілотів які літали на таких літаках.Досить добре все розжовані всі "предпосилки" цього випадку. Там навіть через "гугл" видно перепад рельєфу відносно злітної смуги біля 20 метрів, що теж зіграло свою роль.


можна запитання.
Чому пілот сідав???


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 21:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 29 січня 2007, 23:59
Повідомлення: 1826
Звідки: з Горохова я!!!
Подякував (ла): 47 разів.
Подякували: 90 разів.
Район міста: Володимирська
Чому? Тому що треба було. В нього на борту верхівка країни,одного з пілотів який не захотів сідати на ЗАКРИТИЙ аеродром з"їли з потрохами . А тут аеродром незакритий.Мож спробуєм? Ну і спробували. На зустрічне питання . Чому аеродром не закрили,відповім питанням. Яка вонь піднялась би в західних ЗМІ,через те що поляків не пустили на церемонію вшанування страчених? Самі логічно подумайте. Пілот спробував пошукати землю,але земля його сама знайшла. :-( " Короч не шукайте костомаху в молоці".

_________________
"И не бойтесь убивающих тело, души же не могущих убить..."


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 22:34 
Офлайн

З нами з: 28 листопада 2003, 14:04
Повідомлення: 235
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Hapuga написав:
Чому? Тому що треба було. В нього на борту верхівка країни,одного з пілотів який не захотів сідати на ЗАКРИТИЙ аеродром з"їли з потрохами . А тут аеродром незакритий.Мож спробуєм? Ну і спробували. На зустрічне питання . Чому аеродром не закрили,відповім питанням. Яка вонь піднялась би в західних ЗМІ,через те що поляків не пустили на церемонію вшанування страчених? Самі логічно подумайте. Пілот спробував пошукати землю,але земля його сама знайшла. :-( " Короч не шукайте костомаху в молоці".


Пілот такого рівня має бути натасканий як собака, і сідав, бо треба було, тут не повинно проходити.
Не зміг знайти статтю, яку читав, але ось лишились ще коментарі:посилання

"Удивляет вот еще что. Летчики сажают самолеты, тем более в условиях плохой видимости, пусть и в рамках допуска по категории ИКАО – не сами по себе. А – по глиссаде. Этот такой луч с углом наклона в 2 градуса 40 минут, идущий от глиссадного радиомаяка вверх и ловящегося радиолокационной станцией, расположенной на борту самолета. И там четко видно, на сколько метров борт ниже, выше, правее, левее глиссады. Если будешь садиться выше глиссады – выкатишься потом за пределы ВПП. Если ниже – не долетишь до ВПП – что и произошло в Смоленске. Если правее или левее – промахнешься мимо ВПП. И диспетчер каждые несколько сот метров поправляет командира борта – «левее глиссады на 5 метров. Выше – на 3 метра». И так до того момента, пока самолет не войдет точно в глиссаду и тогда все равно диспетчер каждые несколько сот метров до самой посадки говорит «идете в глиссаде». То есть, они ведутся диспетчером посадки по приборам, установленным, как у диспетчера, так и на борту самолета. Посадка самолета не по глиссаде категорически запрещена! А тут получается, что самолет не долетел до ВПП от 500 метров до 1 километра – то есть. Летел явно не по глиссаде. И это видел не только командир корабля. Но и диспетчер! И он обязан был предупредить командира и просто запретить ему посадку! Но он этого не сделал – почему? Фраза диспетчера «посадку разрешаю!» - ключевая. Он этой фразой берет на себя ответственность
Получается – диспетчер не видел, где именно находится самолет относительно глиссады? Что это значит? Оборудование было неисправным?
Конечно, все это только предположения, но они основаны не на воде и не на кофейной гуще. И вопросы на поставленные здесь вопросы хотелось бы услышать"


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 26 квітня 2010, 23:17 
Офлайн

З нами з: 28 грудня 2005, 21:50
Повідомлення: 594
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 8 разів.
Подякували: 12 разів.
А Ви повністю читали ті каменти по тій ссилці, що дали?! :ne_ne_ne: Мені здається, що не читали.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 01:50 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 29 січня 2007, 23:59
Повідомлення: 1826
Звідки: з Горохова я!!!
Подякував (ла): 47 разів.
Подякували: 90 разів.
Район міста: Володимирська
Повидьоргують те що підходить під їхню точку зору .

_________________
"И не бойтесь убивающих тело, души же не могущих убить..."


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 08:25 
Офлайн

З нами з: 28 листопада 2003, 14:04
Повідомлення: 235
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
mike_fashist написав:
А Ви повністю читали ті каменти по тій ссилці, що дали?! :ne_ne_ne: Мені здається, що не читали.

не читав... :-(
Це була цитата із статті, де колишній льотчик коментував події.
Ця стаття зникла із сайта. :-(
Я знайшов, поки що, лише цей обривок.

P.S. Я не хочу своїми постами когось звинувачувати, просто цікаво було б почути якісь переконливі пояснення, бо надто нелогічно все виглядає


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 08:43 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Я не льотчик. Але те що відразу після аварії в авральному порядку почали замінювати обладнання на ВПП явно показує, що не все працювало як потрібно.
Цитата:
Польская военная прокуратура обратилась к российским коллегам с просьбой выяснить: кто, в каком объеме и для чего заменял лампы освещения взлетной полосы в Смоленске спустя несколько часов после катастрофы президентского Ту-154.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 08:55 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Аналогічно я не вірю в те що спеціально, без причини, рострілювали тих хто залишився в живих. Єдине що можна припустити.
Серед тих хто вижив при аварії був принаймні один військовий. Був він з зброєю. В людини яка років 40 віддали армії вишкіл відповідний.
"Аварія, десь тут ранений президент, кругом вороги, треба відстрілюватися і спасати президента." При наближенні людей в формі і зі зброєю він починає в них стріляти. З боку російського відповідно йде сержантик з зброєю який з автомата то стріляв на навчаннях всього пару раз і тут в нього хтось стріляє. Молода психіка не керується і на автопілоті той починає відстрілюватися. Його зупиняють старші, що з ним йшли і розуміють: Жопа всім, якщо хтось взнає, що вони стріляли. Скандал на весь світ. Після цього приймається рішення добити тих хто залишився в живих.

Ідея бредова, але не більш бредова ніж висвітлені вище.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 09:53 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2003, 00:17
Повідомлення: 2964
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 25 разів.
Подякували: 69 разів.
Район міста: Черьомушки
А я таки думаю, що не все так просто (з гонору президента чи пілота) там було...
Враховуючи, на що здатні спецслужби...
Читайте ще тут, + внизу статті теж є цікаві посилання (особливо б виділила статтю В. Новодворської "Жестокая посадка")

_________________
Ворогів я закидаю квітами – у труні. Сальвадор Далі


Востаннє редагувалось irma в 27 квітня 2010, 10:09, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 10:08 
Офлайн

З нами з: 28 грудня 2005, 21:50
Повідомлення: 594
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 8 разів.
Подякували: 12 разів.
Я дуже сумніваюся, що недієвий військовий аеродром споряджений глісадними маяками.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Катинь-II
ПовідомленняДодано: 27 квітня 2010, 10:19 
Офлайн

З нами з: 28 грудня 2005, 21:50
Повідомлення: 594
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 8 разів.
Подякували: 12 разів.
ІМХО. Якщо вірити тій статті, що можна так легко змінювати сигнали маяків, то тоді Росії було б простіше найняти якогось шпійона десь в Німеччині, наприклад(чи ще десь, куди літає польський президент) і не паскудити в себе в країні. І той шпійон поставив би лист металу чи фольги перед тою антеною і все, літак впав би там, де потрібно. І тоді б думали, за що то спецслужби тої країни вбили президента Польщі.


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 84 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB