KOT » 29 листопада 2010, 00:01
Ну що ж... давайте по порядку!!! Було скасовано 3 акти: МВС №549 від 27.10.2008 "Про деякі питання організації виконання обов'язків працівниками ДАІ"; про розпорядження МВС №466 від 21.05.2009 "Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису"; а також про вказівку МВС №335 від 03.04.2009 "Про використання технічних приладів контролю за дотриманням водіями вимог Правил дорожнього руху".
Будемо розбирати пункт за пунктом!!
Водіям нічого хорошого від скасування цих нормативних актів чекати не доводиться, тому що дані нормативні акти наказували інспекторам ДАІ таке:
- при несенні патрульної служби використовувати тільки службовий транспорт ДАІ; (це забороняється у наказі 111, а він не скасований))
- контролювати учасників дорожнього руху з використанням приладів, оснащених функцією фото- і відеозйомки, тільки у форменому одязі; ( тут беремо 251 статтю КоАП Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і
кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки,
відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.)))
- документувати порушення швидкісного режиму з урахуванням місць концентрації ДТП, скоєних із цієї причини; (ну вперше про таке чую)
- контролювати дотримання водіями Правил дорожнього руху лише в місцях, видимих водіями; (вот це да, тобто тепер вони хавають за кущами і ушлами - офіційно)
- виключити випадки безпідставної зупинки транспортних засобів; ( ну добре, зупинив мєнт просто так.. але знати свою причину зупинки і вимагати докази (251 стаття і 126 стаття Коап і) - ще ніхто не відміняв)
- виключити випадки документування порушень установленого швидкісного режиму на відстані менш ніж 1000 метрів від початку населеного пункту або від місця установки відповідного дорожнього знака; (це був гарний наш козирь.. ну і хєр з ним)
- виключити випадки складання адміністративних протоколів на водіїв транспортних засобів без доведення їхньої вини чи без наявності достатніх доказів вчинення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, свідчень свідків тощо); ( це не правда, це було у 466 наказі... але є ще адмінкодекс та 111 розпорядження)
- виключити випадки документування порушень правил дорожнього руху, скоєних у результаті неналежного утримання проїзної частини (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо); ( також не приємно, але докази мають бути по 251 статті кодексу)
- встановлювати спеціальні дорожні знаки на ділянках вулиць і доріг, де ведеться контроль за дотриманням водіями ПДР із використанням працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і відеозапису; (антирадар спрацьовує на подібні штуки)
- під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Адмінкодексу;
( такс - отже що тут пишуть:
Обставинами, що пом'якшують відповідальність за
адміністративне правопорушення, визнаються:
1) щире розкаяння винного;
2) відвернення винним шкідливих наслідків правопорушення,
добровільне відшкодування збитків або усунення заподіяної шкоди;
3) вчинення правопорушення під впливом сильного душевного
хвилювання або при збігу тяжких особистих чи сімейних обставин;
4) вчинення правопорушення неповнолітнім;
5) вчинення правопорушення вагітною жінкою або жінкою, яка
має дитину віком до одного року.
Ще жодний мєнт не пожалів водія по таким критеріям)
- у ході документування ДТП виключати випадки неякісного оформлення матеріалів (внесення у схеми ДТП неправдивої, хибної або неповної інформації, ігнорування свідчень свідків і очевидців), що призводить до поверхневого та необ'єктивного розгляду таких справ; (брєд це записано у кодексі... якого ніхто не відміняв)
- з урахуванням вимог п. 12.8 ПДР виходити з пропозиціями до власників вулиць і доріг щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год. шляхом установлення відповідних дорожніх знаків; ( ну згідно закону про дорожній рух, а іншими словами ПДР - максимальна швидкість у населених пунктах - 60 + перевищення до 20 км. не фіксується) А знаки як і були так і будуть висіти))
- мати при собі під час несення служби не більше 100 грн. (для спрощення контролю випадків хабарництва) тощо.
Помните все! Когда мы даем взятку, берем взятку, творим преступление, делаем вид, что не замечаем беззаконие, проходим мимо нуждающегося в помощи и так далее, - мы не просто предаем этих парней и мужчин, мы повторно их убиваем.