Шановні форумчани, культура водіння у наших водіїв (тих що отримали і купили права) практично вище, нижніх поділок не піднімається, то що вже говорить про тих водіїв, у котрих тих прав зроду немає. І він чу-чуть освідомлює, що є котрісь норми і понняття водіння тр. зас.
Пан інспектор коли, для прикладу, бачить такого потенціального клієнта, щож він робить? - Вилучає у клієнта, все цікаве, що той має. І жодного інформування або розяснення ПДР чи ще чого зі сорони інспектора. В результаті що? "Мусора-підораси!!!"
Є у Ковелі одне проблемне перехресття, котре всі водії перетинають з закритиме очима
. Хто не здогадався: я маю на увазі перехрестя що знаходиться між "Другим-Ковелем" та виїздом зі сторони города та вокзалу (з під мосту), і головною дорогою Луцьк - Брест.
Щож там такого? Та от то, що зазвичай страждають там труднощами переїзду цього перехресття в більшості місцеві водії.
Згідно ПДР і логіки, мають право першими на рух через пкрехресття, водії що рухаються по головній та з головноїї дороги (пропускаючи помеху з права).
Далі мають право рухатись (пропускаючи авто з головноїї, знак такий там є) автомобілі з другорядних дорі.
А тепер до практики:
Рухаюсь я наприклад зі сторони Бреста (обїздна) в сторону центра Міста (під міст), якщо я не уікнув поворот (правий), то ті що виїжають з під мосту (міста) - курять бамбук, в результаті зайвий не потрібний затор. Якщо я увімкнув поворот (намагаюсь заздалегіть), то відповідно ПДР і логіці, авто з під мосту можуть легко виїжати на головну і відповідно рухатись далі. Але є водії у котрих логіка невірно працює, тобто рухаючись по головній з Береста на Луцьк вони всеодно вмикають правий поворот, або навпоки з Л. на Б. і лівий пов. І відповідно ті водіїї котрі рухаються з під мосту в ліву сторону (КовельІІ або Брест), знову курять бамбук. У нервних терпіння може скінчитись, і увімкнеться наглість і адреналін. А терплячі всетаки колись дождуться своєїї черги, і попадуть на так очікувану головну (всеправну).
А тепер про бомбіл ой вибачта про водіїв котрі рухаються зі сторони Ковеля ІІ, згідно ПДР І Логіки вони мають всіх пропускати адже у них знак "уступи дорогу" і вони здійснюють виїзд на головну. На практиці вони останні якоби, отже якщо тільки на головній дорозі зявляється вікно то віповідно ці водії здійснюють рух на головну і далі.
Але поясню чому бомбіли і останні: На практиці чекати приходиться і водіям з Ковеля ІІ та водіям з під Мосту (відповідно по класифікації вони колеги та конкуренти). Але водіям котрі рухаються з під мосту краще щастить, адже потік авто зі сторони Бресту розділяється практично рівномірно як на Луцьк так і на Місто (під міст), відповідно більше вільних вікон в головній. У водіїв з Ковель ІІ менш щаслива позиція, адже рух на Ковель ІІ рідше відбувається ніж на інші напрямки, відповідно мала кількість вікон.
От і в результаті цього великого вичікуваня своєї черги зі сторони Ковель ІІ, у деяких водіїв вилітає з голови, що зі сторони його знак "уступи дорогу", котрий він вже проїхав, а також забувають що це перехресття не симетричне, та водіїї котрі рухаються з під мосту вже знаходяться на головній. В результаті чого відбувається підрізання не пропускання водіями з Ковель ІІ, водіїв з під мосту (як типу рівноправних конкурентів). Як же відрізняють водія з під мосту, від такогож тільки зі сторони Луцьку? По увімкненому лівому повороті, звісно поворот у нас вмикають лише культурні і чемні люди. От і висновок: "добро порождаєт зло". А хоч нормально проїхати перехрестя з під мосту, то вмикай поворот при виїзді на головну, і відразу при знаходженні на головній вимикай, щоб Ковель ІІ не помітив.
Коли на цьому перехресті вмикають світлофор, то відразу створується пробка, як у Києві.
На мою думку це перехресття ДАІ має ретельніше контролювати, а також при підїзді поставити інформативні знаки, у вигляді "водії - поважайте своїх колег. Користуйтесь покажчиками поворотів, правельно!", або "Дане перехресття не семетричне" і відповідно показати графічно несеметричність.