Щодо "резинок": резина з магазина - фтопку. Точать свою резину.
В принципі, я не ставлюся до цього підходу з упередженням; кінець кінцем, не всі сайленти і втулки існують у продажу. Гуму (сам матеріал) купити теж можна. А маючи її, не проблема виточити з неї що хош на токарному, фрезерному чи якомусь іншому верстаті. Прості детальки навіть при норм. температурі, складніші - заморозивши гуму до стану металу. Я це знаю і вважаю, що робити це можна не тільки на Сільмаші, а в будь-якій шарашці з толковим токарем, токарним верстатом і (як максимум) установкою для глибокого заморожування (+рідкий азот

Мені просто здається, якби цей метод був настільки вже передовим, то він був би розповсюдженим, і мені б не пропонували в магазині сайлент від фірми HQ за 8 гривень, а сказали: піди до дяді Васісусалія в гараж № ХХХ на Текілі (Магазиллі, Тіккуріллі), він тобі виточить за 20 грн. такого сайлента, що вік не з'їздиш. А оце г..но в мене в магазині - то тобі на півроку.
І в інтернеті я прочитав би про цей підхід давно. А так - ані тобі мур-мур, ані няв-няв.
Не обізнаний з подробицями виготовлення гумотехнічних виробів. Самі гумки ясно. А от, наприклад, запресовка металу в гуму, там хіба нема ніяких нюансів? Насправді все настільки просто??? що можна спокійно їздити на саморобних резинках??? Хотів би почути думку водіїв та автомайстрів зі стажем.