mihanja80 » 20 лютого 2012, 23:07
оце поки UAinet ремонтує лінію після ДТП, зайшов почитати з мобільного... Половина написаного "бред сивої кобили"...
У кого там дизель замерзає у трубках? Це парафін забиває фільтр(и) і все, все! Якщо мотор не завівся то проблема не в пальному а в моторі і аккумуляторі! Не пальному!
А от коли через 5 хвилин (або більше) заглох - оце вже проблема в пальному і фільтрі (ах).
Стажу водійського маю достатньо багато щоб порадити (сам пройшов не одне авто), потрібно встановити підігрів палива перед подачею його на фільтр! Підігрів народного виробництва ;) і Ніколи Ви не будете стояти на дорозі по причині " замерзла соляра".
Пояснюю, під час руху авто Ви даєте Більше газу, фільтр повинен пропустити Більший об'ем палива але не може, бо парафін його "забиває". Саме фільтр а не трубки!
Як зробити підігрів самому?
Розрізати резіновий патрубок по якому йде тосол на пічку в салон. Виміряти діаметр і купити дві металеві трубки ( одна більшого діаметру, інша - меньшого, повинна входити з задором в 4-8 мм), одна трубка буде вставлена в місце розрізу патрубка а інша, більшого діаметру, буде знаходитись поверх. Приміряли і їдемо до токаря/зварника який нам обварить торці більшої трубки навколо тоньшої, просверлить два отвори у зовнішній (товстішій) трубці і приварить два штуцери (для подачі і відводу палива). Отримаємо підігрів. Довжина холодильника не більше 8см, бо мало того що пічка охолоджує тосол то ще й підігрів буде охолоджувати - важко буде прогріти мотор до робочої температури... Знімаємо шланг подачі палива з фільтра і подаємо у наш "підігрівач" а з підіврівача на фільтр...
Зи. Спрїнтери і Елтехи їздять і горя не знають, запитайте у маршрутчиків.
Зи.Зи. Це все можуть Вам зробити в гаражі по вул.Брестська (між двома переїздами. Не реклама).