Сподобався форум - постав +1

Проблема дизеля в зимку....

Все що стосується наших дво та чотирьох колісних друзів.

Модератори: AndroVit, Igal, KOT

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення KOT » 30 січня 2012, 00:23

норм... тільки авто помив :-)
Помните все! Когда мы даем взятку, берем взятку, творим преступление, делаем вид, что не замечаем беззаконие, проходим мимо нуждающегося в помощи и так далее, - мы не просто предаем этих парней и мужчин, мы повторно их убиваем.
Аватар користувача
KOT
 
Повідомлення: 4949
З нами з: 26 грудня 2007, 22:31
Звідки: Ковель сіті
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 35 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення zordik » 30 січня 2012, 09:49

Свіча накала прогрілась і зразу старт,без жодних проблем!Ще як було не холодно,підрегулювали клапана,заміна однієї неробочої свічки накала,і для профілактики підзарядка акумулятора на малих токах на 8 годин!Жодних проблем з заводкою!Соляра Білоруська там на заправці купляв сказали що на -22,є ще і арктика на -35,але вона дороща, цієї хватає
zordik
 
Повідомлення: 105
З нами з: 03 червня 2009, 00:36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення KOT » 30 січня 2012, 12:39

поділися соляркою!!!!! :-):
Помните все! Когда мы даем взятку, берем взятку, творим преступление, делаем вид, что не замечаем беззаконие, проходим мимо нуждающегося в помощи и так далее, - мы не просто предаем этих парней и мужчин, мы повторно их убиваем.
Аватар користувача
KOT
 
Повідомлення: 4949
З нами з: 26 грудня 2007, 22:31
Звідки: Ковель сіті
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 35 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення andrey33 » 04 лютого 2012, 01:26

заправляюсь на ОККО, ще до -18"С було нормально, знаючи що морози міцнішають придбав антигель Hi-Gear(темп.замерз.до-57"С) (в маг.Акумулятор по вул. Ватутіна) влив 2 норми в тепле паливо(перемішав), встановив новий паливний фільтр і сьогдні вранці отримав результат-на вулиці"-28"С ,виїхав з гаража ,проїхав по місту 10 км і встав "колом".Злив все пальне з баку, нагрів та добавив ще 25% бензину(А80)--- результ той самий.Мій висновок-що всі присадки які у нас продають -це повне "фуфло"!!!.Якщо я помиляюсь то порадьте щось діюче.
Одне знаю точно(ще з Армії)-для приготування зимового палива(ДП-"З") брали 56% літнього палива і змішували його з 44% керосина(ТС-1): така суміш витримувала до-30"С.Військова техніка на цій суміші ходила без втрат!!! паливної апаратури та "парафінового геморою".
ПИТАННЯ? Хто знає чи є зараз керосин на Маневицькій заправці "Журавлина" І В ЯКУ ЦІНУ.
andrey33
 
Повідомлення: 32
З нами з: 05 липня 2009, 13:31
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення алекс74 » 04 лютого 2012, 08:04

Це не присадиб винна-це пальне таке. Керосин в Маневичах є по 12.65. Ішов на Київ лив 20л на 100лукойловського пального,плюс додавав канадську присадку на всяк випадок. Місцями було -32 і все було норма,також при -28 працювала автономка. Але дехто з наших і не лив керосин і було все нормально. Багато машин на трасі встали на паливі окко.
..... дорога мой дом, и для любви,это не место!... (БИ-2)
Аватар користувача
алекс74
 
Повідомлення: 470
З нами з: 19 лютого 2011, 21:40
Подякував (ла): 2 разів.
Подякували: 5 разів.
Район міста:

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення KOT » 04 лютого 2012, 16:51

ніколи не добавляю жодних присадок, бензину і т.д.. Боюся, що комп"ютер якусь помилку може зловити.. тоді буде дорого.... авто ставлю у гараж!!!
Помните все! Когда мы даем взятку, берем взятку, творим преступление, делаем вид, что не замечаем беззаконие, проходим мимо нуждающегося в помощи и так далее, - мы не просто предаем этих парней и мужчин, мы повторно их убиваем.
Аватар користувача
KOT
 
Повідомлення: 4949
З нами з: 26 грудня 2007, 22:31
Звідки: Ковель сіті
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 35 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення sanyok » 04 лютого 2012, 18:04

Багато що залежить від марки авто та технології обігріву паливніх фільтрів
sanyok
 
Повідомлення: 230
З нами з: 08 листопада 2006, 23:02
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 2 разів.

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення Yarek0004 » 07 лютого 2012, 20:25

всерівно обідно коли заливаєш зимову соляру та ще й присадку морозостійку то це взагалі повна ж..а,а на чому їздити як рятуватися ,кому вірити!!!!!!
Yarek0004
 
Повідомлення: 4
З нами з: 14 січня 2012, 12:29
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста:

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення алекс74 » 08 лютого 2012, 11:42

Класно сказано Ігорьок!
..... дорога мой дом, и для любви,это не место!... (БИ-2)
Аватар користувача
алекс74
 
Повідомлення: 470
З нами з: 19 лютого 2011, 21:40
Подякував (ла): 2 разів.
Подякували: 5 разів.
Район міста:

Re: Проблема дизеля в зимку....

Повідомлення mihanja80 » 20 лютого 2012, 23:07

оце поки UAinet ремонтує лінію після ДТП, зайшов почитати з мобільного... Половина написаного "бред сивої кобили"...
У кого там дизель замерзає у трубках? Це парафін забиває фільтр(и) і все, все! Якщо мотор не завівся то проблема не в пальному а в моторі і аккумуляторі! Не пальному!
А от коли через 5 хвилин (або більше) заглох - оце вже проблема в пальному і фільтрі (ах).

Стажу водійського маю достатньо багато щоб порадити (сам пройшов не одне авто), потрібно встановити підігрів палива перед подачею його на фільтр! Підігрів народного виробництва ;) і Ніколи Ви не будете стояти на дорозі по причині " замерзла соляра".
Пояснюю, під час руху авто Ви даєте Більше газу, фільтр повинен пропустити Більший об'ем палива але не може, бо парафін його "забиває". Саме фільтр а не трубки!

Як зробити підігрів самому?
Розрізати резіновий патрубок по якому йде тосол на пічку в салон. Виміряти діаметр і купити дві металеві трубки ( одна більшого діаметру, інша - меньшого, повинна входити з задором в 4-8 мм), одна трубка буде вставлена в місце розрізу патрубка а інша, більшого діаметру, буде знаходитись поверх. Приміряли і їдемо до токаря/зварника який нам обварить торці більшої трубки навколо тоньшої, просверлить два отвори у зовнішній (товстішій) трубці і приварить два штуцери (для подачі і відводу палива). Отримаємо підігрів. Довжина холодильника не більше 8см, бо мало того що пічка охолоджує тосол то ще й підігрів буде охолоджувати - важко буде прогріти мотор до робочої температури... Знімаємо шланг подачі палива з фільтра і подаємо у наш "підігрівач" а з підіврівача на фільтр...

Зи. Спрїнтери і Елтехи їздять і горя не знають, запитайте у маршрутчиків.
Зи.Зи. Це все можуть Вам зробити в гаражі по вул.Брестська (між двома переїздами. Не реклама).
Аватар користувача
mihanja80
 
Повідомлення: 97
З нами з: 16 листопада 2008, 13:39
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 3 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста:

Поперед.

Повернутись до АвтоВелоМото

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість