Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 20 серпня 2017, 04:52

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 15 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 19:34 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 липня 2007, 23:51
Повідомлення: 176
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
купив принтер в діавесті, 7 місяців назад, дома він в мене стоїть рідко, постійно ремонт по гарантії, здам на гарантію, принесу додому, 5 сторінок роздрукую, і знов проблеми.Чи можу я його якось поміняти, чи вернути свої гроші.Бо це вже смішно, добре що він на гарантії, але ж самі зрозумійте, небуду я з ним бігати по ковелі, через кожні два дні.Здам в ремонт, через два тижня прийду заберу, потім знов в ремонт.

Суть мого питання, чи можу я вимагати заміни принтера???

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 19:39 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
Всі записи про гарантійний ремонт є?

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 19:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 липня 2007, 23:51
Повідомлення: 176
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
без поняття, там я здаю, показую гарантію, і вони ремонтують так(((

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 19:45 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
В тебе в гарантійному талоні мають бути записи про те що проводився ремонт. Якби вони в тебе були міг би обміняти. А так ти нікому не докажеш що здавав на ремонт і він не працює.

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 19:48 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 липня 2007, 23:51
Повідомлення: 176
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
так, на гарантії там нема ніякіх ячейок для записів, там тупо листок а4, надрукований в ворді, і стоїть пічать і чек.Все, біш нічьо нема.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 13 березня 2009, 23:24 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Знайди 2-3 свідки і прямуй на черговий ремонт. Після ремонту з тими ж свідками йди забирати "мученика". І потребуй, щоб зробили запис в гарантійному талоні. А заодно спитай (після того, як запис зроблять!), чому нема попередніх записів. Якщо є можливість, запиши розмову. Що з цього вийде, повідом, бажано в приват. Дам подальші поради.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 15 березня 2009, 00:13 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2006, 01:13
Повідомлення: 1246
Звідки: з початку
Подякував (ла): 5 разів.
Подякували: 9 разів.
Район міста: то тут, то там...
@ndreyrud написав:
так, на гарантії там нема ніякіх ячейок для записів, там тупо листок а4, надрукований в ворді, і стоїть пічать і чек.Все, біш нічьо нема.

Значить це не є справжній гарантійний талон (я маю на увазі гарантію від виробника). І відповідно навряд ремонтувався він в авторизованому сервісному центрі. Взнай в магазині в якому саме сервісному центрі ремонтувався твій прінтер (назву, адресу, телефон, номер заявки на ремонт). Якщо цього не нададуть - ремонтував його дядя Ваня молотком та зубилом...

_________________
"Вчора я був розумним та хотів змінити світ... сьогодні я мудрий і тому міняю себе" (Леонардо Ді Капріо)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 15 березня 2009, 14:34 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 липня 2007, 23:51
Повідомлення: 176
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
його ремонтують прямо на місці.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 15 березня 2009, 14:34 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 22 липня 2007, 23:51
Повідомлення: 176
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
його ремонтують прямо на місці. 1 раз він тільки їздив в кийов.По їхнім словам.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 13:07 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2006, 01:13
Повідомлення: 1246
Звідки: з початку
Подякував (ла): 5 разів.
Подякували: 9 разів.
Район міста: то тут, то там...
@ndreyrud написав:
його ремонтують прямо на місці. 1 раз він тільки їздив в кийов.По їхнім словам.

Значить гарантії від виробника вони не надають. І умови гарантії диктують самі - що написали на А4 папірці по тому і діють. І якщо на ньому не написано "Гарантійний талон", а наприклад, "Лист Сервісного обслуговування", "Сервісне забов'язання" чи щось подібне - то тут і закон про захист прав споживачів мало чим допоможе (адже в ньому описані саме гарантійне обслуговування). Моя порада - уважно перечитати усі умови, що описані на тому папірці - можливо за щось і зацепишся.

_________________
"Вчора я був розумним та хотів змінити світ... сьогодні я мудрий і тому міняю себе" (Леонардо Ді Капріо)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 13:45 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 21 листопада 2003, 17:51
Повідомлення: 1150
Звідки: з лісу...
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
До жопи листочок.
Якщо там написане протирічить закону про права споживачів, або взагалі не вказано про гарантію - листок стає нікчемним (або ще одним попадаловом для продавця).
Гарантійні умови тоді визначаються Законом.

_________________
Если бы вам удалось надавать под зад человеку, виноватому в большинстве ваших неприятностей – вы бы неделю не смогли сидеть...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 14:36 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2006, 01:13
Повідомлення: 1246
Звідки: з початку
Подякував (ла): 5 разів.
Подякували: 9 разів.
Район міста: то тут, то там...
boddy написав:
Гарантійні умови тоді визначаються Законом.

Я беру на прикладі Samsung, який на більшість техніки надає 1рік повної гарантії та +2 роки безкоштовного сервісу. На протязі першого року клієнт має всі права передбачені законом (ремонт протягом 14 днів, товар на заміну, можливість повернення в разі неможливого своєчасного ремонту...). А наступних два роки умови диктує самостійно - тобто тільки безкоштовний ремонт, що може тривати місяцями, без товару на користування і т. п.
Але якщо гарантії взагалі ненадавали - то, мабуть, boddy, ти правий.
Взагалом кращий вихід з положення - мабуть через 305 кабінет міськради.

_________________
"Вчора я був розумним та хотів змінити світ... сьогодні я мудрий і тому міняю себе" (Леонардо Ді Капріо)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 14:47 
Офлайн

З нами з: 26 січня 2009, 17:35
Повідомлення: 62
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
@ndreyrud написав:
купив принтер в діавесті, 7 місяців назад, дома він в мене стоїть рідко, постійно ремонт по гарантії, здам на гарантію, принесу додому, 5 сторінок роздрукую, і знов проблеми.Чи можу я його якось поміняти, чи вернути свої гроші.Бо це вже смішно, добре що він на гарантії, але ж самі зрозумійте, небуду я з ним бігати по ковелі, через кожні два дні.Здам в ремонт, через два тижня прийду заберу, потім знов в ремонт.

Суть мого питання, чи можу я вимагати заміни принтера???




А МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ВИ КУПИЛИ ВЖЕ В МАГАЗИНІ Б/У ПРИНТЕР. ХТОСЬ ЙОГО ВЖЕ ЗДАВ ПО ГАРАНТІЇЇ(ОБМІНЯВ), А ВОНИ ЙОГО ВАМ ПРОДАЛИ. ТАК, ДОСИТЬ ЧАСТО БУВАЄ. Я ТАКЕ ЧУЛА.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 15:11 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 30 січня 2006, 01:05
Повідомлення: 2073
Звідки: Ковель - Луцьк
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 11 разів.
ilona_15 написав:
А МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ВИ КУПИЛИ ВЖЕ В МАГАЗИНІ Б/У ПРИНТЕР. ХТОСЬ ЙОГО ВЖЕ ЗДАВ ПО ГАРАНТІЇЇ(ОБМІНЯВ), А ВОНИ ЙОГО ВАМ ПРОДАЛИ. ТАК, ДОСИТЬ ЧАСТО БУВАЄ. Я ТАКЕ ЧУЛА.

Тикни Caps Lock, дивитись гидко.

_________________
"Эта кошка выглядит так, как будто только что нашла ответы на все вопросы во вселенной."
Dropbox - 2.5 гб місця на халяву.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Може хто з вас був в подібній ситуації. Прошу совєт
ПовідомленняДодано: 16 березня 2009, 20:32 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Відповідно до ч. 5 ст. 7 ЗУ "Про захист прав споживачів", -
"Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а стосовно об'єкта будівництва - не
пізніше десяти років від дня передачі їх споживачеві".
Отже, при наявності неналежно оформленого гарантійного талона, достатньо довести дату придбання товару у безсовісного продавця.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 15 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 5 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB