Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 19 листопада 2017, 04:02

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 57 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 03 липня 2009, 22:47 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Цікаво б ознайомитись. Не даси копію на email або хоч реквізити (почекаю появи в реєстрі)?

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 20 липня 2010, 16:14 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Схоже, прийшов час реанімувати цю тему. Затихла-заглохла активність матерів малолітніх дітей.

І Монстр, якому Конституція не писана, проснувся!

Злісно ухилившись від виконання постанови від 05.08.2008 р. № 2а-112/2008 щодо виплати недоплаченої допомоги за період з 09.07.2007 р. по 31.12.2007 р., Ковельське міське УПСЗН подає безпідставний і аморальний по суті позов про стягнення більше 2000 грн. нібито переплачених за пізніший період.

І суд задовольняє цей позов! Я в шоці. Готую апеляційну скаргу.

Найближчим часом скину зразок позовної заяви про перерахунок і виплату допомоги за всі періоди. Тепер подається не адміністратиіний, а цивільний позов.
Будемо мовчати - слуги наші ще більше розбуяняться.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 26 липня 2010, 13:46 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Передусім - зразок заяви до УПСЗН про вимогу виплатити недоплачену допомогу за весь період виплат.

Начальнику УПСЗН виконавчого
комітету Ковельської міської ради
Сагаль С.А.
вул. Незалежності, 148, м. Ковель, 45008
Правознавської Марії Петрівни
вул. _, м. Ковель, 45000

З А Я В А

Я являюсь матір’ю малолітньої дитини (прізвище, ім`я, по-батькові, рік народження).
Відповідно до ст.ст. 13, 14 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” мені було призначено щомісячну грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
Відповідно до ст. 15 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” в редакції від 22.03.2001 р., допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років. Але після прийняття законів про Державний бюджет на 2006 – 2009 роки цю норму було неодноразово змінено, зокрема:
− ст. 61 Закону України „Про Державний бюджет України на 2006 рік” встановила, що розмір допомоги дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 грн.;
− ст. 56 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік”: допомога надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 грн. для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для застрахованих осіб;
− п/п. 7 п. 23 Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік”: допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень.
В той же час у Конституції Україну проголошено демократичною, соціальною, правовою державою (ст. 1), визначено, що найважливішою соціальною цінністю в Україні є людина, її права і свободи, та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, а їх утвердження і забезпечення є головним обов’язком держави (ст. 3), права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними (ст. 21), їх зміст і обсяг при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не може бути звужений (ст. 22).
Відповідно до ч. 2 ст. 6, ч. 2 ст. 19, ч. 1 ст. 68 Конституції України права і свободи громадян є загальнообов’язковими, однаковою мірою мають додержуватися органами державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовими особами. Вимоги щодо змісту закону про Державний бюджет України містяться в ч. 2 ст. 95 Конституції України, положення якої конкретизовано у ст. 38 Бюджетного кодексу України. Встановлений ч. 2 ст. 95 Конституції України, ч. 2 ст. 38 цього Кодексу перелік правовідносин, які регулюються законом про Державний бюджет України, є вичерпним.
Зі змісту наведених положень Конституції України та Кодексу вбачається, що закон про Державний бюджет України має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України – він стосується виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення. Але при прийнятті законів про Державний бюджет України систематично зупиняється дія інших законів України щодо надання пільг, компенсацій і гарантій, які є складовою конституційного права громадян на соціальний захист і достатній рівень життя кожного (ст.ст. 46, 48 Конституції України).
На думку Конституційного Суду України, зазначені положення закону про Державний бюджет, всупереч закріпленим у Конституції України принципам соціальної, правової держави та верховенства права, скасували або змінили обсяг прав і обов’язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України, а оскільки предмет закону про Державний бюджет України чітко визначений у Конституції України, Бюджетному кодексі, то цей закон не може скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов’язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України.
Конституційний Суд України 09.07.2007 р. прийняв рішення № 6-рп/2007, в якому роз’яснив, що зупинення законом про Державний бюджет України дії інших законів України, встановлення іншого (додаткового) правового регулювання відносин, ніж передбачено законами України, не відповідає статтям 1, 3, частині другій статті 6, частині другій статті 8, частині другій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 частини другої статті 92, частинам першій, другій, третій статті 95 Конституції України. Це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок – скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина.
Таким чином, Верховна Рада України не повноважна при прийнятті закону про Державний бюджет України включати до нього положення про внесення змін до чинних законів України, зупиняти дію окремих законів та/або будь-яким чином змінювати визначене іншими законами України правове регулювання суспільних відносин. У разі необхідності зупинити дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремі закони. При цьому Конституційний Суд зазначив, що „при прийнятті нових законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод”, а також, що „загальновизнаним є правило, згідно з яким сутність змісту основного права в жодному разі не може бути порушена” (ч. 3, абз. 4 п/п. 5.2 п. 5 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України № 5-рп/2005 від 22.09.2005 р.).
Отже, визнання Законом про Державний бюджет правових актів такими, що втратили чинність, зупинення їх дії, внесення до них змін і доповнень стосовно закріплених в них прав і свобод людини і громадянина Конституційний Суд України вважає скасуванням або обмеженням цих прав і свобод (рішення Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22.05.2008 р.), тому ці положення закону про Державний бюджет визнані неконституційними. Серед них була і норма про розмір допомоги по догляду за дитиною.
У зв’язку з цим, при визначенні розміру допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, повинна застосовуватися первинна норма, що була вказана у Законі України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” в редакції від 22.03.2001 р., а саме: „допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років”.
Враховуючи вищевикладене, −
ПРОШУ:
1. Провести донарахування за весь період виплат щомісячної грошової допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, – до встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років у відповідні періоди.
2. Виплатити недоплачену щомісячну грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за весь період виплат.

26.07.2010 р. М.П.Правознавська

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 05 вересня 2010, 14:04 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 серпня 2010, 07:23
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Файне місто...
Доброго дня усім! І Вам пане Гном вже у цій темі! Хочу запитати, якщо мій чоловік є суб'єктом підприємницької діяльності (оформлене ТОВ) й має нульові доходи, синочку поки 6 місяців, після 9 місяців я можу отримати доплату до тих 130 грн.? Я так розумію раніше ні, бо отримала близько 12 000 грн. декретних?

_________________
Я вірю, що снікерс з лісовими горішками існує!!!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 05 вересня 2010, 14:31 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
12000 - це не декретні, а допомога при народженні дитини. Декретні виплачуються незалежно від цієї допомоги 60 днів після народження, потім виплачується щомісячна допомога до досягнення нею трирічного віку. Вона також не пов`язана з допомогою при народженні.
Якщо ти не працюєш або працюєш неповний робочий день чи знаходишся у відпустці по догляду за дитиною, то маєш право на отримання щомісячної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку у розмірі не менше прожиткового мінімуму, встановленого для дітей до 6-ти років. Це не залежить від того, де працює чи не працює чоловік.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 05 вересня 2010, 20:50 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 серпня 2010, 07:23
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Файне місто...
Ні 12000 - це декретні, а допомога при народженні дитини - теж 12 тис з хвостиком, десь 4800 зразу і по 620 щомісяця до року + 130, бо я не вийшла на роботу. І я хочу ці 130 примножити :men: піду у вівторок в соцзахист на консультацію. Дякую за роз'яснення буду мати на увазі!

_________________
Я вірю, що снікерс з лісовими горішками існує!!!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 15 жовтня 2010, 00:24 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Суди стали задовольняти позови про недоплату з 2008 р. Свіжий приклад:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/11362035
В даній справі я готував позовну заяву та апеляційну скаргу. Днями скину зразок позовної заяви.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 15 жовтня 2010, 21:38 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Зразок позовної заяви

Ковельському міськрайонному суду
вул. Незалежності, 15, м. Ковель, 45008
Позивач: Вимоглива Марія Петрівна
вул. _, м. Ковель, 45008
Відповідач: Управління праці і соціального
захисту населення виконавчого
комітету Ковельської міської ради
вул. Незалежності, 148, м. Ковель, 45008

ПОЗОВНА ЗАЯВА
про перерахування і виплату недоплаченої грошовоїдопомоги

Я являюсь матір’ю малолітньої дитини _, _р. народження, що підтверджується свідоцтвом про народження І-ЕГ № _, виданим Ковельським міським відділом РАЦС.
Відповідно до ст.ст. 13, 14 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” мені призначено щомісячну грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (далі – допомогу).
Частиною 1 статті 5 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” встановлено, що виплата цієї допомоги здійснюється територіальним органом (місцевим управлінням) Міністерства праці та соціального захисту населення України, яким і є відповідач.
Відповідно до ч. 3 ст. 46 Конституції України, пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Відповідно до ст. 16 Закону України „Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії”, держава гарантує забезпечення основних потреб громадян на рівні встановлених законом державних соціальних стандартів і нормативів. Відповідно до ст. 1 цього Закону, державні соціальні гарантії – встановлені законами мінімальні розміри оплати праці, доходів громадян, пенсійного забезпечення, соціальної допомоги, розміри інших видів соціальних виплат, встановлені законами та іншими нормативно-правовими актами, які забезпечують рівень життя не нижчий від прожиткового мінімуму. Прожитковий мінімум – вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини, збереження його здоров’я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості.
Відповідно до ст. 43 Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням”, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається застрахованій особі у розмірі не менше прожиткового мінімуму, встановленого законом. Рішенням від 22.05.2008 р. № 10-рп/2008 Конституційного Суду України визнано таким, що не відповідає Конституції України, положення пункту 25 розділу II „Внесення змін до деяких законодавчих актів України” Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, яким, зокрема, було виключено ст. 43 та змінено назву Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням”.
Відповідно до Наказу від 06.12.2006 р. № 453 Міністерства праці та соціальної політики України „Про передачу функцій призначення та виплати допомоги при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку застрахованим особам від страхувальників та робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та його відділень органам праці та соціального захисту населення” з 01.01.2007 р. органи праці та соціального захисту населення повинні були забезпечити призначення допомоги при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на підставі документів, визначених Законом України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням”. Оскільки я являюсь застрахованою особою, а народження дитини є страховим випадком, то відповідач повинен був призначити мені допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі, визначеному статтею 43 цього Закону.
Однак з січня 2008 р. по травень 2010 р. я отримувала щомісяця допомогу в розмірі, значно меншому від прожиткового мінімуму, що підтверджується довідкою від _ р. № _ відповідача.
Провести перерахунок і виплатити недоплачену суму в порядку досудового врегулювання спору УПСЗН відмовився, посилаючись на зміни, внесені до ст. 15 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, які обмежують розмір даної допомоги.
Але, якщо виходити із положень Закону України Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, мені також повинна виплачуватися допомога в розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей до 6 років.
Так, відповідно до ст. 15 цього Закону в редакції від 22.03.2001 р., допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років. Але після прийняття законів про Державний бюджет на 2006-2009 р.р. цю норму було неодноразово змінено, зокрема:
− ст. 61 Закону України „Про Державний бюджет України на 2006 рік” встановила, що розмір допомоги дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 грн.;
− ст. 56 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік”: допомога надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 грн. для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для застрахованих осіб;
− п.п. 7 п. 23 Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік”: допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень.
В той же час у Конституції Україну проголошено демократичною, соціальною, правовою державою (ст. 1), визначено, що найважливішою соціальною цінністю в Україні є людина, її права і свободи, та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, а їх утвердження і забезпечення є головним обов’язком держави (ст. 3), права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними (ст. 21), їх зміст і обсяг при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не може бути звужений (ст. 22).
Відповідно до ч. 2 ст. 6, ч. 2 ст. 19, ч. 1 ст. 68 Конституції України права і свободи громадян є загальнообов’язковими, однаковою мірою мають додержуватися органами державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовими особами.
Вимоги щодо змісту закону про Державний бюджет України містяться в ч. 2 ст. 95 Конституції України, положення якої конкретизовано у ст. 38 Бюджетного кодексу України. Встановлений ч. 2 ст. 95 Конституції України, ч. 2 ст. 38 цього Кодексу перелік правовідносин, які регулюються законом про Державний бюджет України, є вичерпним.
Зі змісту наведених положень Конституції України та Кодексу вбачається, що закон про Державний бюджет України має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України – він стосується виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення. Але при прийнятті законів про Державний бюджет України систематично зупиняється дія інших законів України щодо надання пільг, компенсацій і гарантій, які є складовою конституційного права громадян на соціальний захист і достатній рівень життя кожного (ст.ст. 46, 48 Конституції України).
На думку Конституційного Суду України, зазначені положення закону про Державний бюджет, всупереч закріпленим у Конституції України принципам соціальної, правової держави та верховенства права, скасували або змінили обсяг прав і обов’язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України, а оскільки предмет закону про Державний бюджет України чітко визначений у Конституції України, Бюджетному кодексі, то цей закон не може скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов’язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України.
Конституційний Суд України 09.07.2007 р. прийняв рішення № 6-рп/2007, в якому роз’яснив, що зупинення законом про Державний бюджет України дії інших законів України, встановлення іншого (додаткового) правового регулювання відносин, ніж передбачено законами України, не відповідає статтям 1, 3, частині другій статті 6, частині другій статті 8, частині другій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 частини другої статті 92, частинам першій, другій, третій статті 95 Конституції України. Це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок – скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина.
Таким чином, Верховна Рада України не повноважна при прийнятті закону про Державний бюджет України включати до нього положення про внесення змін до чинних законів України, зупиняти дію окремих законів та/або будь-яким чином змінювати визначене іншими законами України правове регулювання суспільних відносин. У разі необхідності зупинити дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремі закони. При цьому Конституційний Суд зазначив, що „при прийнятті нових законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод”, а також, що „загальновизнаним є правило, згідно з яким сутність змісту основного права в жодному разі не може бути порушена” (ч. 3, абз. 4 п.п. 5.2 п. 5 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України № 5-рп/2005 від 22.09.2005 р.).
Отже, визнання Законом про Державний бюджет правових актів такими, що втратили чинність, зупинення їх дії, внесення до них змін і доповнень стосовно закріплених в них прав і свобод людини і громадянина Конституційний Суд України вважає скасуванням або обмеженням цих прав і свобод (рішення Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22.05.2008 р.), тому ці положення закону про Державний бюджет визнані неконституційними. Серед них була і норма про розмір допомоги по догляду за дитиною.
У зв’язку з цим, при визначенні розміру допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, повинна застосовуватися первинна норма, що була вказана у Законі України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” в редакції від 22.03.2001 р., а саме: „допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років”.
Відповідно до законів про Державний бюджет України на 2008 та 2009 роки (статті 58 та 54 відповідно) та Закону України „Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати”, розмір прожиткового мінімуму на дитину віком до 6 років становив:
− у 2008 р.: з 01.01 – 526 грн., 01.04 – 538 грн.; 01.07 – 540 грн.; 01.10 – 557 грн.;
− у 2009 р.: з 01.01 – 557 грн., 01.11 – 632 грн.;
− у 2010 р.: з 01.01 – 755 грн., 01.04 - 767 грн., з 01.07 – 771 грн., з 01.10 – 787 грн.
Таким чином, відповідач повинен був виплачувати мені щомісячну грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку не менше вищевказаних розмірів за відповідні періоди.

Діями відповідача, котрий являється оганом державної влади, мені завдана шкода, а тому, згідно п. 5 ч. 4 ст. 81 ЦПК України, я звільнена від оплати витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 8, 19, 21, 22, 46, 55, 64 Конституції України, ст.ст. 1, 3, 5, 8, 10 ЦПК України, ст. 23 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, −

ПРОШУ :

1. Зобов’язати Управління праці і соціального захисту населення виконавчого комітету Ковельської міської ради:
− провести перерахунок грошової допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за період з _ по _ в розмірі не менше прожиткового мінімуму, визначеному для дітей до шести років;
− виплатити мені недоплачену грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за період з _ по _
2 :ni_zia: . Всі судові витрати покласти на відповідача.


Додатки:
1. Копії свідоцтва І-ЕГ № _ про народження – 2 прим.
2. Копії паспорта _ – 2 прим.
3. Копії картки від _ фізичної особи – платника податків – 2 прим.
4. Копії довідки від _2010 р. № _відповідача – 2 прим.
5. Копії заяви відповідачу – 2 прим.
6. Копії відповіді від _2010 р. № _ відповідача на заяву – 2 прим.
5. Оригінал і копія квитанції про сплату держмита.
7. Копія позовної заяви.

______2010 р. М.П.Вимоглива

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 18 серпня 2011, 10:45 
Гном написав:
Схоже, прийшов час реанімувати цю тему. Затихла-заглохла активність матерів малолітніх дітей.


Добрий день Гноме (і всі,кого зацікавить ситуація,яку описую нижче).

Управління праці і соцз.міськради відмовляє в цьому році в призначенні раальних,а не мінімальних допомог на дітей до 3-х років тим сім`ям,хто має в складі сім`ї підприємця на заг.системі оподаткування.Справа ось в чому:вони беруть до уваги довідку про доходи такого підприємця за попередній звітний період,тобто за останні до дати здачі 2 квартали.Але згідно нового Податкового кодексу звітним періодом для таких підприємців є рік.Відповідно Податкова не може дати довідку про доходи за наприклад 1 чи 2 квартал 2011 року,тому що звіт буде подаватись підприємцем тільки по закінченню звітного періоду-2011 року.Мені податкова надала довідку про доходи за 4 квартал 2010 року,а за 2011 рік в довідці було роз`яснено,що в 2011 році діє саме така форма звітності ПП. 30.06.11 Управл.праці прийняло в дружини цю довідку,попередивши що з нею можуть бути проблеми.І от промовчавши більше місяця, письмово приходить лист з У.праці від 1.08 що відмовлено в видачі допомоги в зв`язку з відсутністю інформації про доходи підприємця за 1 квартал 2011 р.Начальник управління усно роз`яснив,що в них діє стара система нарахування допомог,а те що податкова не може дати довідку за 2011 рік,то не їх проблема.Потаткова ж цілком логічно дає відповідь,що не може дати довідку поквартально,бо буде мати звіт тільки річний.Я поки не займаюсь підприємницькою діяльністю,відповідно маю нульовий дохід,тому реально б отримувала моя сім`я допомогу близько 800 грн,а так виходить мінімальних 130 грн. Що робити в цій ситуації ?????? В кого ще є такі проблеми ?????


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 18 серпня 2011, 17:47 
Офлайн

З нами з: 03 червня 2009, 00:36
Повідомлення: 105
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
В мене анологічна проблема, я теж призупинений, податкова дала довідку,що згідно ст177,5 податкового кодексу звіти здаються за результатами календарного року,а значить і довідку дають після здавання звітів.Дружина пішла в соцбез документів в неї не приняли,а значить 1000 гр в місяць в моїх дітей держава забрала.На слідуючий день я ходив до начальника соцбезу,сказали що в першому читанні депутати щось рішали,і на цьому все заглохло,так як наші "обранці" на канікулах.Сказали навідуватись кожен тиждень атой місяць в соцбез може щось рішать.Але тут питання,хто верне втрачені гроші?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 31 серпня 2011, 12:19 
zordik написав:
.....Але тут питання,хто верне втрачені гроші?

"А в ответ-тишина".Гноме,то що порадите робити????? На сьогоднішній день питання між податковою і соцзабезом не вирішене.


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 23 вересня 2011, 15:33 
Знайшов статтю про дану проблему в одній волинській газеті:
http://vidomosti-ua.com/newspaper/30961

Висновок круто звучить:"....громадяни самі повинні визначитися, що їм вигідніше: чи отримувати державну соціальну допомогу з боку держави та закрити підприємницьку діяльність, чи продовжувати підприємницьку діяльність і відмовитися від допомоги. Іншого виходу не дано."
Закривати діяльність,до речі,це дуже клопітна справа.
А скільки ще страждає громадян в різних сферах життя через невідповідність законодавства.
Як то кажуть....чому ми бідні?...Бо....Я про державу і її громадян...Бо "..держава свідомо штовхає підприємців на те, аби вони просто відмовлялися від грошей."


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 05 жовтня 2011, 23:32 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2007, 12:50
Повідомлення: 71
Звідки: КОВЕЛЬ
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Усім привіт. Так, можливо, дурять не тільки про допомогу на дітей до 3-х років...
Скільки мають платити допомогу для "МАМ-ОДИНОЧОК"????


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 06 жовтня 2011, 09:47 
Офлайн

З нами з: 30 вересня 2011, 14:56
Повідомлення: 126
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 4 разів.
Район міста: центр
Гном написав:
Схоже, прийшов час реанімувати цю тему. Затихла-заглохла активність матерів малолітніх дітей.

А чому це Гном нічого не коментує по цих ситуаціях? Що,дійсно тупик?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Про допомогу на дітей до 3-х років
ПовідомленняДодано: 06 жовтня 2011, 12:27 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Декілька днів тому подали адмінпозов, за змістом подібний до вищевикладеного зразка.
Тримаю руку на пульсі.
А на рахунок блокування довідок та неоформлення допомоги - то, швидше всього, Європейський суд з прав людини нашим "грошоїдам" суддя. Певно, хоче Україна покращити статистику програшу справ (і так на 2-му місці після Туреччини). Але, щоб звернутися до нього, потрібно пройти всю вертикаль національного адміністративного судочинства. На жаль, зразків позовних заяв на такий випадок поки що не маю.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 57 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB