Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 19 листопада 2017, 17:16

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 59  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 30 квітня 2009, 09:47 
Офлайн

З нами з: 31 березня 2009, 18:24
Повідомлення: 36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
:lol: :lol: :lol:
Все думают что это послевоенные фотки! А Жек еще обижается что ему денег не платят! :roll:
Причем дом находится в самом центре города. Фасад выходящий на цетральную улицу лет 10 назад подрепетировали и он желтенький, веселенький, а эта сторона выходит во двор и про нее благополучно забыли... :cry:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 30 квітня 2009, 12:56 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
А ОСЬ ТАКИМ ВБАЧАЄТЬСЯ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ З КОВЕЛЬСЬКИМ ЖЕКОМ, ЯКИЙ ВІДПОВІДАЄ
ЗУ "ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ", "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ТА 560-Й ПОСТАНОВІ КАБМІНУ:



Д О Г О В І Р
про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території

м. Ковель __________________ 2009 р.

Ковельське ремонтне житлово-комунальне підприємство № _ (РЖКП-_) в особі начальника ______________________________________________________, що діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням від ______ р. № ____ відділу розвитку підприємництва Ковельської міської ради (далі – Виконавець), з однієї сторони, і ___________________________________________________, який є власником квартири № __ будинку № __ по вулиці ________________________ в м. Ковелі (далі – Споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору
1. Предметом договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинку № __ по вул. ______________ в м. Ковелі та прибудинкової території, а Споживачем своєчасної оплати цих послуг за встановленими розмірами у строки та на умовах, передбачених договором.
2. Виконавець надає наступні послуги:
1) щоденне прибирання сходових кліток;
2) прибирання прибудинкової території не рідше 2-х разів на тиждень;
3) прибирання підвальних приміщень не рідше одного разу на 2 тижні;
4) щоденне вивезення грубих негабаритних відходів з прибудинкової території;
5) вивезення та утилізація твердих побутових відходів не рідше 1-го разу на 2 дні;
6) технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі електропостачання;
7) освітлення сходових кліток;
8) освітлення підвальних приміщень;
9) поточний ремонт конструктивних елементів будинку, внутрішньобудинкової мережі електропостачання та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території;
10) дератизація.
3. Невідкладними частинами договору є:
1) копія рішення виконавчого комітету Ковельської міської ради про розміри та структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт по утриманню будинку № _ по вул. _______________ в м. Ковелі та прибудинкової території (додаток 1);
2) план прибудинкової території з зазначенням розмірів її сторін та загальної площі (додаток 2);
3) план робіт по утриманню будинку та прибудинкової території на момент укладення договору (додаток 3).
4. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого виконавчим комітетом Ковельської міської ради рішення про розміри та структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт по утриманню будинку № __ по вул. ______________________ в м. Ковелі та прибудинкової території.
5. Точкою розподілу зовнішніх і внутрішніх комунікацій для мережі електропостачання є наконечники кабеля живлення на вводі в будинок.
6. Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладення цього договору становить _______ гривень.
Оплата спожитих послуг
7. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Платежі вносяться не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.
8. Послуги оплачуються готівкою або в безготівковій формі, за вибором Споживача.
9. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________ в Ковельській філії __________________________ МФО ____________ код ____________.
10. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в установленому законом порядку.
11. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, невиконання плану робіт по утриманню будинку та прибудинкової території, відхилення кількісних і якісних показників наданих послуг від нормативних Виконавець здійснює перерахунок розміру плати, виключаючи вартість ненаданих або неякісних робіт, послуг.
12. У разі зміни вартості житлово-комунальних послуг Виконавець не пізніше ніж за 30 днів повідомляє про це Споживача з визначенням причин зміни вартості та наданням відповідних обгрунтувань з посиланням на погодження відповідних органів. При невиконанні даного зобов’язання Виконавцем Споживач оплачує послуги за попередніми розмірами.

Права та обов’язки сторін
13. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством та договором;
2) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному законодавством та договором;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
5) своєчасне отримання інформації від Виконавця про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) перевірку кількісних та якісних показників надання послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством та договором;
8) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.
14. Споживач зобов’язаний:
1) оплачувати надані послуги в установлені договором строки;
2) своєчасно інформувати Виконавця про виявлення несправності в конструктивних елементах квартири;
3) дотримуватися правил пожежної, газової, електробезпеки та санітарних норм;
4) забезпечувати доступ до мережі електропостачання представників Виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:
− для ліквідації аварій – цілодобово;
− для проведення профілактичного огляду – не частіше 1 разу в півроку, в робочий день, за попереднім узгодженням зі Споживачем;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів за надані послуги сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом і договором;
6) проводити за власні кошти ремонт квартири;
7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з власної вини;
8) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку квартири та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
15. Виконавець має право:
1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, у тому числі несанкціонованого, в квартиру Споживача виключно для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку;
3) доступу в квартиру Споживача на визначених цим договором умовах для усунення неполадок розміщених в квартирі елементів внутрішньобудинкової мережі електропостачання, проведення технічного і профілактичного огляду;
4) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом і договором;
5) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
6) вносити за погодженням із Споживачем зміни у договір, що впливають на розмір плати за послуги.
16. Виконавець зобов’язаний:
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;
2) кожний квартал проводити обстеження будинку та прибудинкової території, складати план робіт по утриманню будинку та прибудинкової території;
3) надавати Споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, план робіт по утриманню будинку та прибудинкової території, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
4) на вимогу Споживача надавати йому звіт про фактично виконані роботи по утриманню будинку та прибудинкової території за затребуваний період;
5) утримувати в належному санітарно-гігієнічному, протипожежному, технічному стані конструктивні елементи будинку, в т. ч. внутрішньобудинкову мережу електропостачання від точок розподілу до вводів у квартиру Споживача, та елементи зовнішнього благоустрою, розташовані на прибудинковій території, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством та договором;
6) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
7) сплачувати Споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
8) своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
10) відшкодовувати Споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю Споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
11) відшкодовувати Споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню у разі несанкціонованого доступу в його квартиру;
12) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
13) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін
17. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, що призвело до негативних наслідків;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені;
3) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.
18. Виконавець несе відповідальність за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та/або приміщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг, – шляхом зменшення розміру плати, при цьому неякісно надана послуга не підлягає оплаті. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої виконавчим комітетом Ковельської міської ради структури та періодичності проведення робіт;
3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт або ремонтно-профілактичних робіт – шляхом виплати Споживачеві неустойки (пені) в розмірі трьох відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання.
4) пошкодження майна та/або приміщення Споживача у разі несанкціонованого доступу в його квартиру – шляхом відшкодування завданої шкоди, якщо законом не передбачена більш сувора відповідальність;
5) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.
19. Сплата Виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов’язання, не звільняє його від виконання зобов’язання в натурі.

Порядок розв’язання спорів
20. У разі порушення виконавцем умов договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник Виконавця зобов’язаний з’явитися на виклик Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника Виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
21. Акт-претензія подається Виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
22. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим договором, регламентуються законодавством.
23. Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини
24. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.

Строк дії договору
25. Цей договір укладається на 1 рік і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення його строку однією із сторін не буде письмово заявлено про розірвання або необхідність його перегляду.
26. Договір може бути розірваний достроково у разі:
− переходу права власності (користування) на квартиру до іншої особи;
− невиконання умов договору стороною (сторонами) договору.
27. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий – у Виконавця. Додатки 2 і 3 до договору підписуються обома сторонами.

Довідкові відомості

Телефони Виконавця:

Бухгалтерія ______
Паспортисти ______
Майстри ______
Головний інженер ______
Начальник ______


Адреса і підписи сторін

Виконавець Споживач
РЖКП-_ _________________________

45000, м. Ковель, 45000, м. Ковель,
вул. ________________ вул. _____________________

Телефон _______ Телефон ________

______________________ ______________________
(підпис) (підпис)

МП


moderatorial - Будь-ласка, запихуйте подібні простині в тег:
Код:
[size=70]bla-bla-bla-bla[/size]

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 30 квітня 2009, 15:27 
Офлайн

З нами з: 31 березня 2009, 18:24
Повідомлення: 36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Це діючий договір чи проект? І справді до кожного договіру має докладатися копія рішення міськвиконкому?
Гном, скажіть будь-ласка, чи можу я наприклад зараз звернутися до суду з проханням зробити копії наданих актів виконаних робіт и що там ще надавав Жек на засідання? І як правильно звернутися до жеку з вимогою надати мені обгрунтування тарифів? Я питала у економіста, вона показала мені копію рішення міськ виконкому де вказані тарифи для 5 категорій будинків і все. як добитиися щоб вони дали саму структуру формування цього тарифу, тобто як це правильно сформулювати?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 30 квітня 2009, 17:34 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
1. Це поки що проект, але є підставна надія перетворити його на договори. Договір повинен містити рішення міськвиконкому як обов`язковий додаток.
2. Написати заяву і суд повинен надати завірені копії будь-якого документу, що міститься у справі (ст. 27 ЦПКУ).
3. Подати інформаційний запит до ЖЕКу, послатися на ч. 4 ст. 17 ЗУ "Про захист прав споживачів".
4. Подати адмінпозов (ПОВТОРЮЮ) про скасування постанови міськвиконкому про затвердження тарифів.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 14 травня 2009, 14:26 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Пройшло півтора місяці від дня нашої "комунальної революції". Всі труби ( в тому числі й теплі !) віддали Водоканалу, шило на мило поміняли (керівництво ЖЕКів).
І як вам робота наших малошановних слуг в оновлених умовах, наскільки погіршилася?
До речі, споживач не зобов`язаний оплачувати через ЖЕК-посередник послуги Водоканалу. Тим більше, що споживачу в такому разі тяжко пред`явити Водоканалу претензії по якості обслуговування внутрішньобудинкових мереж.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 16 травня 2009, 14:34 
Офлайн

З нами з: 16 травня 2009, 14:07
Повідомлення: 8
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Доброго дня усім учасникам форуму.
Вразили фотки користувача Tanchik
спробую показати свій будинок

Стан під"їзду:
Зображення
Стан горища та даху (шар листя років за 50, не дай Бог іскри)
Зображення
Стан вентиляційних каналів (виходять просто на горище!!!)
Зображення
Стан електропроводки та освітлення
Зображення
"Люки" з гнилих дощок перед будинком
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 16 травня 2009, 15:32 
Офлайн

З нами з: 31 березня 2009, 18:24
Повідомлення: 36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Боже!!! Як це знайомо!!! А горище ніби фото робила я на власному горищі (в нас так само вентиляція виходить прямо на горище)! Жах! Вони ще мають нам приплачувати за те що ми там живемо! Мені самій вже дуже цікаво чим закінчиться судовий процес але наступне засідання призначено аж на 2 червня, тому чекати ще довго. Перед минулим засіданням суду в під’їзді засклили 2 рами, приходив електрик подивився на дроти що стирчать зі стіни і на цьому все закінчилося! Як з ними боротися не знаю...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 17 травня 2009, 23:38 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 07 січня 2008, 14:01
Повідомлення: 743
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 26 разів.
Подякували: 9 разів.
Район міста: центр
ovod1 , фотки вразили ... :shock: :twisted: Цей будинок в Ковелі знаходиться ?

_________________
Зображення
"Женщины, по своей сути, все - ангелы, но когда им обламывают крылья, приходиться летать на метле...."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 18 травня 2009, 00:20 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 липня 2007, 13:19
Повідомлення: 617
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Район міста: Kovel
Ванда написав:
ovod1 , фотки вразили ... :shock: :twisted: Цей будинок в Ковелі знаходиться ?

Я знаю цей будинок там, якщо я не помиляюсь, ще хтось квартиру продає за 40тис.дол.

_________________
«Все врут, даже младенцы!»


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 20 травня 2009, 01:24 
Офлайн

З нами з: 07 жовтня 2007, 12:49
Повідомлення: 279
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
У моїх знайомих сьогодні сталася така ситуація ... Вдень з ЖЕКу приїхали робочі щоб ремонтувати кришу на пятиповерховому будинку і все б нічого якби під вечір не пішов дощ ... люди казали, що чули жахливий крик з квартири на пятому поверці ... коли забігли туди то в залі та на кухні зі стелі текла вода ніби під напором .... на підлозі рівень води був вже по щиколотки ... Як вияснилося працівники ЖЕКу розкрили кришу і так як не вспівали по їх словах доробити все залишили на ніч ... а те що може піти дощ вони не подумали ... на стінах в квартирі все полопало ... потрібен повний ремонт ... проводка замкнула .... вода бігла через всі шви на стінах та дірку в стелі на якій висіла люстра ... це було щось жахливе ... хазяйка навіть знепритомніла ... чув що викликали швидку допомогу, бо вона сердечниця .... казали, що її чоловік фотографував на цифровий фотоапарат все як бігло .... навіть у людей, що живуть під ними почало підкапувати ...

ПИТАННЯ - хто має відшкодувати збиткі ???? і куди звертатися за допомогою ???

_________________
Зображення
Спасибо тем, кто меня любит-Вы делаете меня лучше.
Спасибо тем, кто меня ненавидит-Вы делаете меня сильнее.
Спасибо тем, кому я вообще все равно-Вы нужны для массовки...


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 20 травня 2009, 13:25 
Офлайн

З нами з: 01 червня 2004, 18:29
Повідомлення: 2613
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 18 разів.
Район міста: Сільмаш
а поки що

http://kovel.in.ua/ukr/news/219/

Все прекрасно, все розвивається. Тільки води гарячої нема. І рентгену нормального в поліклінці.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 20 травня 2009, 13:46 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2003, 18:49
Повідомлення: 5287
Звідки: Бабруйск
Подякував (ла): 34 разів.
Подякували: 129 разів.
Район міста: Королівськмаш
В мера перша стадія хвороби фантазера плавно переростає в другу. При першій нас обіцянками годували (аеропорт, аквапарк, поліклініку). В другій вже хвалиться що є якісь здобутки (хтось реально крім родичів наших місцевих політиків їх відчуває?). Чи здобутком в нас вважається похерення всього?

_________________
Боже! Взглянся на Україну! На землю, на люд. Виведи народ з блуду та дай розум і терпіння!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 20 травня 2009, 14:32 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 листопада 2007, 19:31
Повідомлення: 3332
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 10 разів.
Район міста: Сельмаш
nekton написав:
В мера перша стадія хвороби фантазера плавно переростає в другу. При першій нас обіцянками годували (аеропорт, аквапарк, поліклініку). В другій вже хвалиться що є якісь здобутки (хтось реально крім родичів наших місцевих політиків їх відчуває?). Чи здобутком в нас вважається похерення всього?

Земснаряд стоит - ржавеет, а на месте "будущей поликлиники" хороший окоп для пинболла. :wink:
хотя это не в эту тему :roll:


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 20 травня 2009, 16:16 
Офлайн

З нами з: 01 червня 2004, 18:29
Повідомлення: 2613
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 18 разів.
Район міста: Сільмаш
Не в тему, проте я сумнівась в роботі земснарядів до офіційного закцінчення нересту риби (хто не в курсі: нерест є реальний, а є офіційно встановлені строки, жаль, що риба про це не знеє).


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 21 травня 2009, 02:04 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 07 січня 2008, 14:01
Повідомлення: 743
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 26 разів.
Подякували: 9 разів.
Район міста: центр
toha написав:
Земснаряд стоит - ржавеет, а на месте "будущей поликлиники" хороший окоп для пинболла. :wink:
:roll:

ЗображенняЗображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 59  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB