Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 21 жовтня 2017, 15:25

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 59  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 17 січня 2011, 13:07 
Офлайн

З нами з: 01 липня 2010, 09:23
Повідомлення: 36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Добрий день. Розясніть такий нюанс. В клопотанні я чітко просив щоб ЖЕК надав акти-виконаних робіт з моїм підписом і на суми які вказані в так званому лицевому рахунку або письмово вказати що таких актів в його немає. Під час ознайомлення з матеріалами справи виявив що жек просто відксерив якісь акти за підписами майстра та начальника. Як мені вимагати щоб суд не приймав до уваги дані акти оскільки вони не відповідають клопотанню а примусив жек пісьмово підтвердити що запрошених актів виконаних робіт за підписом відповідача в них не має


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 00:23 
будь ласка допоможіть мені!
у мене стіна мокра та грибок на ній, проте ЖЕК не хоче робити утепління стін...
Приходила комісія, та сказали, що вологі стіні у мене через те, что я сушу шкарпетки на батареї :sh_ok:
Завтра мають дати акт , що вони зробили ..та кажуть що я маю підписати якийсь договір!!!!!!!!!!!
Мабуть це договір на забезпечення надання послуг з обслуговування багатоквартирного будинку.
Боюсь , що в цьому договорі не буде прописано що ЖЕК має займатись утеплінням стін зовні!
Що робити? не заключати договір? Без нього вони ремонт не зроблять! А грошей на утепління стіни зовні у мене немає!


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 10:20 
Офлайн

З нами з: 01 липня 2010, 09:23
Повідомлення: 36
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Згідно законодавства у вас є 30 днів на роздуми перед тим як підписати не піддавайтесь на провокації і не підписуйте одразу на порозі. Оримайте консультацію у фахівця з галузі права спочатку


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 14:07 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Эленга написав:
Що робити? не заключати договір? Без нього вони ремонт не зроблять! А грошей на утепління стіни зовні у мене немає!

Нині в ЖЕКах метушня. Бігають "юридично підковані", як блохи у Лівші, прибиральниці по квартирах і втюхують на підпис нікчемні за змістом договори. Бо так хочеться здирати з населення пеню за ЖЕКівську бездіяльність, а тут без договору не приймуть заяву про видачу судового наказу. Та ще й заодно кортить, аж свербить, підсунути незаконно (всупереч 529-ї постанови КМУ) підняті тарифи. Підписав з додатком (новими тарифами) - значить, погодився і потім доказуй, що тарифи незаконні.
НЕ ВЕДІТЬСЯ НА ЖЕКІВСЬКИЙ РОЗВОД!!!
ЖЕК повинен вручити належним чином 2 примірники проекту договору. Споживачу надається 30 днів для його узгодження (ч. 5 ст. 26 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги).
А вимоги прибиральниць чи голосистих майстринь підписати "ось тут" споживач має повне право ігнорувати, оскільки укладанням договорів може займатися лише особа, компетентна в галузі права (ЖЕКівський юрисконсульт).

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 14:21 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
unlx написав:
Як мені вимагати щоб суд не приймав до уваги дані акти оскільки вони не відповідають клопотанню а примусив жек пісьмово підтвердити що запрошених актів виконаних робіт за підписом відповідача в них не має

Ознайомся з ксерокопіями. Можливо, вже в них є очевидні "ляпи".
Подай клопотання про витребування оригіналів актів, перелічених в попередньому клопотанні, для огляду в судовому засіданні.
Якщо помітиш щось явно підтасоване, подавай через канцелярію письмове клопотання про призначення експертизи - почеркознавчої, технічної експертизи документів, бухгалтерської, будівельно-технічної тощо - відповідно до обставин.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 23:43 
Гном написав:
Эленга написав:
Що робити? не заключати договір? Без нього вони ремонт не зроблять! А грошей на утепління стіни зовні у мене немає!

Нині в ЖЕКах метушня. Бігають "юридично підковані", як блохи у Лівші, прибиральниці по квартирах і втюхують на підпис нікчемні за змістом договори. Бо так хочеться здирати з населення пеню за ЖЕКівську бездіяльність, а тут без договору не приймуть заяву про видачу судового наказу. Та ще й заодно кортить, аж свербить, підсунути незаконно (всупереч 529-ї постанови КМУ) підняті тарифи. Підписав з додатком (новими тарифами) - значить, погодився і потім доказуй, що тарифи незаконні.
НЕ ВЕДІТЬСЯ НА ЖЕКІВСЬКИЙ РОЗВОД!!!
ЖЕК повинен вручити належним чином 2 примірники проекту договору. Споживачу надається 30 днів для його узгодження (ч. 5 ст. 26 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги).
А вимоги прибиральниць чи голосистих майстринь підписати "ось тут" споживач має повне право ігнорувати, оскільки укладанням договорів може займатися лише особа, компетентна в галузі права (ЖЕКівський юрисконсульт).





Це зрозуміло, що і пеню навішати хочуть за новим договором та багато чтого іншого!
Проте без підписання договору вони ремонт робити не будуть!
Чи і без договору вони зобов'язані це зробити?


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 січня 2011, 23:52 
Гном написав:
Эленга написав:
Що робити? не заключати договір? Без нього вони ремонт не зроблять! А грошей на утепління стіни зовні у мене немає!

Нині в ЖЕКах метушня. Бігають "юридично підковані", як блохи у Лівші, прибиральниці по квартирах і втюхують на підпис нікчемні за змістом договори. Бо так хочеться здирати з населення пеню за ЖЕКівську бездіяльність, а тут без договору не приймуть заяву про видачу судового наказу. Та ще й заодно кортить, аж свербить, підсунути незаконно (всупереч 529-ї постанови КМУ) підняті тарифи. Підписав з додатком (новими тарифами) - значить, погодився і потім доказуй, що тарифи незаконні.
НЕ ВЕДІТЬСЯ НА ЖЕКІВСЬКИЙ РОЗВОД!!!
ЖЕК повинен вручити належним чином 2 примірники проекту договору. Споживачу надається 30 днів для його узгодження (ч. 5 ст. 26 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги).
А вимоги прибиральниць чи голосистих майстринь підписати "ось тут" споживач має повне право ігнорувати, оскільки укладанням договорів може займатися лише особа, компетентна в галузі права (ЖЕКівський юрисконсульт).





З приводу акта, що склав ЖЕК.... написали там, що є грибок на стіні, а зовні будинку мається тріщина та випадіння керпича......Проте чомусь не дали мені на руки копію акту, а тільки попросили, щоб я написала, що згодня з тим що там написано! Я згодна, тому і підписала...Мені сказали що ставлять мене на наступний місяць на ремонт, проте я маю для цього підписати договір. А без нього не бачити мені ремонту!


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 січня 2011, 00:29 
а чи ні в кого не має договору, який буде відрізнятись від типового, який ЖЕК мені захоче підсунути???????
Може вдастся вмовити їх підписати адекватний договір!


Догори
  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 січня 2011, 16:57 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
НЕ ІДЕАЛЬНИЙ, АЛЕ ХОЧА Б ТАКИЙ

Д О Г О В І Р
про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території

м. Ковель ”_____”________________ 2011 р.

Ковельське ремонтне житлово-комунальне підприємство № _ (РЖКП-_) в особі начальника ______________________________________________________, що діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням від ______ р. № ____ відділу розвитку підприємництва Ковельської міської ради (далі – Виконавець), з однієї сторони, і ___________________________________________________, який є власником квартири № __ будинку № __ по вулиці ________________________ в м. Ковелі (далі – Спожи-вач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору
1. Предметом договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинку № __ по вул. ______________ в м. Ковелі та прибудинкової території, а Споживачем своєчасної оплати цих послуг за встановленими розмірами у строки та на умовах, передбачених договором.
2. Виконавець надає наступні послуги:
1) щоденне прибирання сходових кліток; згідно графіка прибирання;
2) прибирання прибудинкової території щоденно, окрім неділі;
4) вивезення грубих негабаритних з прибудинкової території – по мірі накопичення, але не менше од-ного разу на тиждень;
5) вивезення та утилізація твердих побутових відходів від квартиронаймачів та власників квартир – згідно графіку, три рази на тиждень;
6) технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж електропостачання, централізованого опа-лення, гарячого і холодного водопостачання та водовідведення;
7) освітлення місць загального користування;
8) поточний ремонт конструктивних елементів будинку та елементів зовнішнього благоустрою, роз-ташованих на прибудинковій території;
9) дератизація у відповідності до укладених угод з СЕС.
10) періодична повірка, в т. ч. демонтаж, транспортування та монтаж після повірки квартирного лічи-льника холодної води – за рахунок Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства „Ковельводоканал”.
3. Невідкладними частинами договору є:
1) копія рішення виконавчого комітету Ковельської міської ради про розміри та структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт по утриманню будинку № __ по вул. ________________ в м. Ковелі та прибудинкової території (додаток 1);
2) план прибудинкової території з зазначенням розмірів її сторін та загальної площі (додаток 2);
3) план робіт по утриманню будинку № __ по вул. ________________ в м. Ковелі та прибудинкової території на момент укладення договору (додаток 3).
4. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого виконавчим комітетом Ковельської міської ради рішення про розміри та структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт по утриманню будинку № __ по вул. _________________ в м. Ковелі та прибудинкової території.
5. Точкою розподілу зовнішніх і внутрішніх комунікацій є:
− для каналізації – найближчий до будинку оглядовий колодязь;
− для водопроводів гарячого і холодного водопостачання – відповідні загальні вентилі на вводі в будинок, що знаходиться в підвальному приміщенні;
− для мережі електропостачання – наконечники кабеля живлення на вводі в будинок.
6. Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладення цього договору становить _______ гривень.
Оплата спожитих послуг
7. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Платежі вносяться не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.
8. Послуги оплачуються готівкою або в безготівковій формі, за вибором Споживача.
9. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________ в Ковельській філії __________________________ МФО ____________ код ____________.
10. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в установленому законом порядку.
11. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, невиконання плану робіт по утриман-ню будинку та прибудинкової території, відхилення кількісних і якісних показників наданих послуг від но-рмативних Виконавець здійснює перерахунок розміру плати, виключаючи вартість ненаданих або неякісних робіт, послуг.
12. У разі зміни вартості житлово-комунальних послуг Виконавець не пізніше ніж за 30 днів письмо-во повідомляє про це Споживача з визначенням причин зміни вартості та наданням відповідних обгрунту-вань з посиланням на погодження відповідних органів. При невиконанні даного зобов’язання Виконавцем Споживач оплачує послуги за попередніми розмірами.

Права та обов’язки сторін
13. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством та договором;
2) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному законодавством та договором;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
5) своєчасне отримання інформації від Виконавця про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) перевірку кількісних та якісних показників надання послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у роз-мірі, встановленому законодавством та договором;
8) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.
14. Споживач зобов’язаний:
1) оплачувати надані послуги в установлені договором строки;
2) своєчасно інформувати Виконавця про виявлення несправності в конструктивних елементах квар-тири;
3) забезпечувати доступ до мереж, арматури, розподільних вузлів представників Виконавця за наяв-ності в них відповідного посвідчення:
для ліквідації аварій – цілодобово;
для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання елементів внутрішньобу-динкових мереж, що знаходяться в квартирі – в робочі дні з 10-00 до 18-00 (не пізніше 18-00 представники Виконавця зобов’язані покинути квартиру Споживача);
для проведення профілактичного огляду – не частіше 1 разу в півроку, в робочий день, за попереднім узгодженням зі Споживачем;
4) у разі несвоєчасного внесення платежів за надані послуги сплачувати пеню у розмірі, встановлено-му законом і договором;
5) проводити за власні кошти ремонт квартири;
6) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з власної вини;
7) дотримуватися вимог відповідних нормативно-правових актів в межах договірних стосунків;
8) своєчасно проводити підготовку квартири та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
15. Виконавець має право:
1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та прибуди-нкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфе-рі житлово-комунальних послуг;
2) доступу, у тому числі несанкціонованого, в квартиру Споживача виключно для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку;
3) доступу в квартиру Споживача на визначених цим договором умовах для усунення неполадок розміщених в квартирі елементів внутрішньобудинкових мереж, проведення технічного і профілактичного огляду;
4) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом і договором;
5) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
6) вносити за погодженням із Споживачем зміни у договір, що впливають на розмір плати за послу-ги.
16. Виконавець зобов’язаний:
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;
2) кожний квартал проводити обстеження будинку та прибудинкової території, складати план робіт по утриманню будинку та прибудинкової території;
3) надавати Споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, план робіт по утриманню будинку та прибудинкової території, загаль-ну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
4) на вимогу Споживача надавати йому звіт про фактично виконані роботи по утриманню будинку та прибудинкової території за затребуваний період;
5) утримувати в належному санітарно-гігієнічному, протипожежному, технічному стані конструктив-ні елементи будинку, в т. ч. внутрішньобудинкові мережі від точок розподілу до вводів у квартиру Спожи-вача, та елементи зовнішнього благоустрою, розташовані на прибудинковій території, здійснювати їх техні-чне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення по-рушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством та договором;
6) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відпо-відний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
7) сплачувати Споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
8) своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
10) відшкодовувати Споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю Споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
11) відшкодовувати Споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню у разі несанкціо-нованого доступу в його квартиру, в повному обсязі;
12) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, примі-щень;
13) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін
17. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, що призве-ло до негативних наслідків;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені;
3) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.
18. Виконавець несе відповідальність за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та/або при-міщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг, – шляхом зменшення розміру плати, при цьому неякісно надана послуга не підлягає оплаті. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої виконавчим комітетом Ковельської міської ради структури та періодичності проведення робіт;
3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт або ремонтно-профілактичних робіт – шляхом виплати Споживачеві неустойки (пені) в розмірі трьох відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання.
4) пошкодження майна та/або приміщення Споживача у разі несанкціонованого доступу в його квар-тиру – шляхом відшкодування завданої шкоди в повному обсязі, якщо законом не передбачена більш сувора відповідальність;
5) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.
19. Сплата Виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов’язання, не звільняє його від виконання зобов’язання в натурі.

Порядок розв’язання спорів
20. У разі порушення виконавцем умов договору споживачем та представником виконавця складаєть-ся акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник Виконавця зобов’язаний з’явитися на виклик Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника Виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої від-мови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписав Споживач та не менш як дві інші особи.
21. Акт-претензія подається Виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про пе-рерахунок платежів або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
22. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим договором, регламентуються законодавством.
23. Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини
24. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює на-дання відповідної послуги відповідно до умов договору.

Строк дії договору
25. Цей договір укладається на 1 рік і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається продовженим на такий же строк, якщо за місяць до закінчення його терміну однією із сторін не буде пись-мово заявлено про розірвання або необхідність його перегляду.
26. Договір може бути розірваний достроково у разі:
− переходу права власності на квартиру до іншої особи;
− невиконання умов договору стороною (сторонами) договору.
27. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий – у Вико-навця. Додатки 2 і 3 до договору підписуються обома сторонами.


Довідкові відомості

Телефони Виконавця:

Диспетчерська служба ______

Бухгалтерія ______

Паспортисти ______

Майстри ______

Головний інженер ______

Начальник ______


Адреса і підписи сторін

Виконавець
РЖКП-_
45000, м. Ковель,

вул. ________________

Телефон _______

______________________
(підпис)

МП

Споживач:

________________________

45000, м. Ковель, вул. _________________

________________________
(підпис)



_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 січня 2011, 23:20 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 червня 2005, 12:44
Повідомлення: 1189
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 3 разів.
А хто має вкручувати лампочку в підїїзді на кожному поверсі? Ні, мені не шкода пару гривень, до того ж в нас 3 квартири купляє по черзі. Але в деяких під"їздах, куди часто хожу, лампочок нема, темно.
В гості приходиться з ліхтариком ходити :-)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 січня 2011, 23:53 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4082
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Alfa Centavra написав:
А хто має вкручувати лампочку в підїїзді на кожному поверсі?

Ти не повіриш... :-)
До договору додається листочок з тарифами, де вказано перелік виконуваних робіт і оплата. Так там є і освітлення під'їздів.
Коли ми підписували свій договір, то директор ЖЕКу №1 клятвенно обіцяв, що будуть вкручувати лампочки.
І ось в один прекрасний день збулося - перегоріла лампочка на нашому поверсі. звоню в аварійно - диспетчерську службу. Мені там м'яко кажучи, здивувалися. Довелося дзвонити до директора і нагадувати обіцянку. Лампочка була вкручена. Чи в той день, чи на наступний - не скажу, але швидко.
Сьогодня на поверсі лампочка гавкнулася знову. Завтра дзвонитиму.
Далі буде ...

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 26 січня 2011, 00:33 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 червня 2005, 12:44
Повідомлення: 1189
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 3 разів.
Так. А дайте телефончик в Жек-2....


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 26 січня 2011, 00:37 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2009, 01:17
Повідомлення: 4082
Звідки: Ковель
Подякував (ла): 16 разів.
Подякували: 181 разів.
Район міста: центр
Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2
вул Д.Галицького 6А
Начальник 4-98-49
Аварійно-диспетчерська служба 4-82-96

_________________
Ёж - птица гордая... Пока не пнешь - не полетит.
Сеяли разумное, доброе, вечное! — А выросло тупое, злобное и сдохло рано.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 26 січня 2011, 14:07 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
AndroVit написав:
Сьогодня на поверсі лампочка гавкнулася знову.


Результатом надання послуг по освітленню сходових кліток являється їх штучне освітлення в темну пору доби. Воно здійснюється з допомогою електричних лампочок розжарення, які мають обмежений ресурс і потребують періодичної заміни. ЖЕКи їх традиційно дуже не бажають міняти: заміну лампочок в сходових клітках, як правило, проводять мешканці квартир, ЖЕКи з них за це ще й вимають оплату. Повний абсурд! Жодним нормативним документом не передбачено купівлю та заміну лампочок мешканцями квартир. Споживач не зобов’язаний мати спеціальні знання в тій чи іншій галузі, не зобов`язаний мати допуск до роботи на електроустановках до 1000 В, апріорі вважається некомпетентним. Порушення правил техніки безпеки при заміні лампочки може призвести до ураження електричним струмом і падіння з півтораметрової висоти. А якщо мешканці не будуть шукати драбини, купувати та самостійно міняти лампочки? Матимуть послугу по освітленню без освітлення? Чи освітлювати сходові клітки буде „справна електромережа” з несправними лампочками?
До цього слід додати, що Наказом від 10.08.04 р. № 150 Держжитлокомунгоспу, пого-дженим із Державним комітетом України з будівництва та архітектури і зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.08.04 р. за № 1046/9645 затверджено „Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд”. Пункт 1.1.16.2 „Примірного переліку...” зобов’язує виконавця послуг проводити заміну лампочок.

P.S. Останнім часом хитровихаманий РЖКП-2 втюхує з (нікчемними) договорами переліки послуг, в яких пункт "Освітлення місць загального користування" переуручує на "Витрати на освітлення місць загального користування", що за своєю природою не є послугою взагалі. НЕ ВЕДІТЬСЯ НА ЧЕРГОВИЙ РОЗВОД!

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 27 січня 2011, 00:48 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 червня 2005, 12:44
Повідомлення: 1189
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 3 разів.
Значить так. По телефону, ща дав AndroVit хамовита тьотя сказала, що лампочка не біля входу в під"їзд, не біля поштових скриньок, а на 1 поверсі, тож мають лампочку міняти ті, хто там живе. Я їй кажу, що не достану так високо.Відповіла "ну то дасте нашому електрику лампочку, він вкрутить". Де от тільки шукати того електрика :-)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 59  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB