Місце спілкування ковельчан (і не тільки)
Сподобався форум - постав +1 
Сьогодні: 26 вересня 2017, 03:20

Часовий пояс UTC + 3 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 13 листопада 2009, 21:49 
Офлайн

З нами з: 11 листопада 2009, 22:09
Повідомлення: 4
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Ув. Гном премного благодарен за джентельменский набор :)


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 17 листопада 2009, 22:09 
Офлайн

З нами з: 17 листопада 2009, 21:57
Повідомлення: 2
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Добрый день, ув. Гном, пишу Вам из Винницы. Возможно, Вы сможете поддержать советом. В нашем городе теперь каждый жилой дом платит по отдельной, специально под него рассчитанной стоимости за квартиру ЖЭКу. В счет входят и отдельно стоимость каждой услуги, и общая сумма. То есть, квадратный метр больше не считают, считают в среднем количество услуг предоставленных жильцу за месяц. Отдельно - вывоз мусора, отдельно - работа дворника. Ввели эту систему и решили подписать договора с жильцами. Вот тут и возникает проблема. Предоставленные нам договора имеют несколько "мутных" мест. Те, кто эти договора уже подписал и, например, задолжал за квартиру, жалуются, что к ним просто без решения суда заходят в помещение представители ЖЭКа, чиновники и милиция, даже если квартиросъемщиков нету на месте, и отрезают жильца от элетроснабжения. Мотивируя тем, что раз жилец не выполняет условие договора, то с ним его разрывают, а значит и не могут постачать энергию. Мне кажется, что чиновники несколько злоупотребляют своими возможностями. Вставляю здесь текст договора мелким шрифтом, просто не знаю, как крепить вложенный файл. Спасибо заранее за помощь.

Договір
про надання житлово – комунальних послуг

м. Вінниця «_____» ________________ 20__ р.
1. Найменування сторін
_____________________________________________________________________________
який (а) є власником (квартировинаймачем) квартири (кімнати в гуртожитку)
№ _____ по вул. _____________________________________ загальною площею ___ кв. м
на підставі ___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
в подальшому «Сторона 1» та ________________МКП ЖЕК №…_____________________
в подальшому «Сторона 2», що діє на підставі Статуту уклали цей Договір про наступне:
2. Предмет договору
2.1. Сторона 2 надає Стороні 1 послуги:
- з утримання будинків і споруд та при будинкових територій;
- забезпечує організацію і виконання послуг з вивезення твердих побутових відходів, централізованого холодного водопостачання і водовідведення;
____________________________________________________________________________ .
2.2. Стороні 1 зобов’язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.
2.3. В процесі взаємовідносин, пов’язаних з виконанням даного договору, Сторони зобов’язуються керуватись нормативними актами:
- Житловий кодекс України;
- Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;
- «Порядок формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення», постанова КМУ від 12.07.2006 р. №959;
- «Про затвердження правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення постачання, холодної та гарячої води і водовідведення», постанова КМУ від 21.07.2005 р. №630;
- «Про затвердження Правил утримання житлових будинків та прибудинкової території», наказ Державного комітету по житлово-комунальному господарству від 17.05.2005 р. №76;
- «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з ремонту приміщень, будинків, споруд», наказ державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150;
- «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», постанова КМУ від 12.07.2005р. №560;
- «Правила користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями», постанова КМУ від 08.10.1992р. №572;
- «Правила технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України», наказ Держжитлокомунгоспу України від 05.07.95р. №30;
- «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», постанова КМУ 26 липня 2006р. №1010;
- «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», постанова КМУ від 10.12.2008р. №1070;
- Іншими нормативно-правовими актами, документами в даній галузі, що не суперечать чинному законодавству України.
3. Тарифи на послуги та їх загальна вартість
3.1. Тарифи на момент укладання договору на послуги становлять:
- з утримання будинку та прибудинкової території ________________ грн./м. кв. відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради про затвердження тарифів на послуги № 1157 від 28.05.09р.
- з вивезення твердих побутових відходів 4,24 грн. на одного мешканця відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради про затвердження тарифів на послуги № 1159 від 28.05.09.
- з централізованого постачання холодної води 22,45/2,46грн./м.куб
- з водовідведення 3,26/1,02 грн./м.куб.
Відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради про затвердження тарифів на послуги № від
4. Оплата спожитих послуг
4.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
4.2. Платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа, періоду що настає за розрахунковим в розрізі кожної з наданих послуг відповідно до діючих на момент оплати тарифів та фактичного об’єму спожити послуг в попередньому періоді.
4.3. За несвоєчасне внесення плати Сторона 1 сплачує на користь Сторони 2 пеню у розмірі та порядку встановленому чинним законодавством за кожний день прострочення оплати.
4.4. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, Сторона 2 здійснює перерахунок розміру плати згідно вимог чинного законодавства.
4.5. Плата за надані послуги з водопостачання при наявності приладів обліку води справляється згідно їх показників.
4.6. У разі зміни вартості послуг Сторона 2 повідомляє Сторону 1 через засоби масової інформації не пізніше ніж за 30 днів. Оплата за новими тарифами здійснюється Стороною 1 без внесення змін до даного договору.
5. Права та обов’язки Сторін
5.1. «Сторона 1» має право на:
5.1.1. Отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно з законодавством та умовами договору.
5.1.2. Отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структур тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості.
5.1.3. Відшкодування збитків заподіяних майну та/або приміщенню, шкоди завданої його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання.
5.1.4. Усунення Стороною 2 виявлених недоліків з надання послуг протягом строку встановленого чинним законодавством.
5.1.5. Перевірку кількісних та якісних показників надання послуг у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
5.1.6. Зменшення розміру плати за послуги з вивезенню ТПВ та централізованого холодного водопостачання та водовідведення у разі тимчасової відсутності Сторони 1 або/та членів його сім’ї на підставі письмової заяви і документа, що підтверджує його відсутність. Послуги з централізованого холодного водопостачання та відведення не сплачуються у разі відключення холодної води шляхом опломбування запірних вентилів за відповідною заявою.
5.1.7. Звільнення від розміру плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, встановленому законодавством.
5.1.8. Зменшення розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення ТПВ, централізованого холодного водопостачання та водовідведення у разі наявності пільг, визначених чинним законодавством.
5.1.9. Внесення за погодженням зі Стороною 2 зміни до даного Договору.
5.1.10. Укладення зі Стороною 2 додаткових договорів на заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання, вивезення будівельного сміття, тощо.
5.2. «Сторона 1» зобов’язується
5.2.1. Використовувати житлові приміщення та місця загального користування виключно за призначенням.
5.2.2. Не допускати самовільного перепланування житлових та нежитлових приміщень, руйнування конструкцій будинку, заміни та перестановки технічного обладнання в них.
5.2.3. Забезпечувати цілісність пломб приладів обліку води, не допускати самовільного втручання в роботу цих приладів.
5.2.4. Дотримуватись правил пожежної, газової, електробезпеки, санітарних норм.
5.2.5. Надавати безперешкодний доступ в квартиру та в інші займані Стороною 1 приміщення представників Сторони 2 та аварійних бригад, за наявності в них відповідних посвідчень, для огляду елементів і виконання ремонтних та аварійних робіт, зняття показників з приладів обліку.
5.2.6. Оплачувати послуги в установленому договором стоки.
5.2.7. Своєчасно інформувати Сторону 2 про кількість осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі перевищив місяць, а також про зміни санітарно-технічного та інженерного обладнання протягом місяця.
5.2.8. Дотримуватись вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
5.2.9. У разі втрати права на пільги повідомляти по це Сторону 2 у десятиденний термін.
5.2.10. За власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, інженерних мереж, пристроїв та обладнання квартири, які вийшли з ладу.
5.2.11. Відшкодовувати Стороні 2 витрати з проведення аналізу якості послуг в разі необґрунтованих претензій.
5.2.12. Своєчасно інформувати Сторону 2 про виявленні несправності обладнання, інженерних мереж та конструктивних елементів квартир.
5.2.13. Проводити за власні кошти ремонт квартири.
5.2.14. Дотримуватись вимог житлового та містобудівного законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення прав та інтересів інших громадян.
5.2.15. Щомісячно надавати інформацію щодо об’ємів спожитих послуг по квартирним лічильникам при здійснені оплати даних послуг.
5.2.16. Здійснювати складування твердих побутових відходів в установлених місцях, а саме на контейнерних майданчиках за адресою ____________________________________.
У разі наявності контейнерів для роздільного збору ТПВ дотримуватись умов сортування.
5.2.17. Забезпечувати вивезення будівельного сміття при проведенні ремонту квартири на полігон ТПВ.
5.2.18. Відшкодувати Стороні 2 збитки, завдані в результаті невиконання або неналежного виконання умов даного договору та інших нормативно-правових актів.
5.3. «Сторона 2» має право
5.3.1. Вимагати від Сторони 1 дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та прибудинкової території, Правил благоустрою, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
5.3.2. Вимагати від Сторони 1 своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отримання послуг, що виникли з вини Сторони 1, або відшкодування вартості цих робіт.
5.3.3. Доступу в приміщення Сторони 1 для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води відповідно до законодавства.
5.3.4. Вимагати від Сторони 1 складування твердих побутових відходів у встановленому даним договором місці.
5.3.5. У разі виникнення сумнівів щодо правильності показників квартирних засобів обліку води звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.
5.3.6. Здійснити нарахування в розмірі _______ м.куб. на 1 зареєстровану особу за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення у разі відсутності інформації Сторони 1 про спожиті об’єми даних послуг за показниками лічильників.
5.3.7. Вимагати від Сторони 1 підтримку належного санітарного стану будинку (підвальних приміщень, горищ, сходових клітин та інше) та прибудинкової території.
5.4. «Сторона 2» зобов’язується
5.4.1. Забезпечувати вчасне і відповідної якості та в повному обсязі надання Стороні 1 житлово-комунальних послуг згідно з законодавством та даним Договором.
5.4.2. Нарахування за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій проводити за фактично надані послуги в звітному місяці (в межах затверджених тарифів) відповідно до порядку і періодичності та вимог нормативів, норм, стандартів, правил визначених чинним законодавством.
5.4.3.Надавати Стороні 1 в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг.
5.4.4. Щомісячно інформувати споживачів про фактичні витрати в розрізі кожної послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
5.4.5. Для забезпечення контролю за кількістю та якістю виконаних ремонтних робіт складати Акт виконаних робіт по кожному окремому будинку та погоджувати його з уповноваженим представником будинку.
5.4.6. Утримувати основні конструктивні елементи будинку та внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень з надання послуг у строки, встановлені законодавством.
5.4.7. Вести облік вимог Сторони 1 у зв’язку з порушенням умов та порядку надання послуг та розглядати у визначений законодавством строк претензії і скарги Сторони 1.
5.4.8. Зменшувати розмір плати за послуги з вивезення ТПВ та централізованого холодного водопостачання і водовідведення у разі тимчасової відсутності споживачі та/або членів його сім’ї на підставі подання ним письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
5.4.9. Своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з її вини. Забезпечувати за заявою споживача взяття на облік засобів обліку води в порядку передбаченому відповідними нормативними документами.
5.4.10. Не нараховувати плату Стороні 1 за послуги у разі їх ненадання.
5.4.11. Забезпечити організацію та виконання послуг з вивезення твердих побутових відходів, централізованого холодного водопостачання і водовідведення відповідною спеціалізованою організацією визначеною Виконавцем робіт з даного виду послуг.
5.4.12. Своєчасно проводити підготовку будинку і його санітарно-технічного та інженерного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
6. Відповідальність сторін
6.1. Сторона 1 несе відповідальність за:
6.1.1. Невиконання даного договору та інших нормативно-правових актів, які поширюються на взаємовідносини, що є предметом даного договору.
6.1.2. Втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії.
6.2. Сторона 2 несе відповідальність за:
6.2.1. Неналежне надання або ненадання послуг згідно розділу 2, що призвело до заподіяння збитків майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров’ю – шляхом відшкодування збитків.
6.2.2. Невиконання даного договору та інших нормативно-правових актів, які поширюються на взаємовідносини, що є предметом даного договору.
7. Інші умови
7.1. Здійснення перепланування та переобладнання в приміщеннях Сторони 1 та місцях загального користування дозволяється виконувати в порядку передбаченому чинним законодавством та з обов’язковим повідомленням Сторони 2.
7.2. Стороні 1 забороняється виносити та складувати будівельне сміття на контейнерні майданчики та при будинкову територію.
7.3. Стороні 1 забороняється самостійно виходити на покрівлю, захаращувати технічні поверхи, підвали, місця загального користування, здійснювати паркування на зелених зонах, тощо.
8. Границі розмежування відповідальності
Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення: від зовнішньої стіни будинку до внутрішньої стіни квартири.
9. Форс-мажорні обставини
Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює забезпечення надання послуг відповідно до умов цього договору.
10. Строк дії цього договору
10.1. Договір діє з ___________ безстроково і набирає чинності з дня його укладення.
10.2. Сторони зобов’язані вчасно повідомляти одна одну про зміну адреси місцезнаходження, номерів телефонів та про всі інші зміни, які здатні вплинути на реалізацію цього Договору та виконання зобов’язань по ньому.
10.3. Договір може бути розірваний достроково у випадку зміни Сторони 1 або переходу на права власності на квартиру іншій особі. При розірванні Договору Стороні 1 зобов’язана повністю сплатити за послуги.
10.4. Договір вважається таким, що продовжений, якщо за місяць до закінчення строку його дії письмово одна із сторін не заявила про відмову від договору або про його перегляд.
10.5. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Сторони 1, другий – у Сторони 2.
11. Довідкові відомості
12.1. Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварії та інших надзвичайних ситуацій:
1560, 67-28-33
12.2. Житлово-експлуатаційне підприємство МКП ЖЕК-___ надає додаткові платні послуги:
Перелік платних послуг та їх вартість _____________________________________________
Реквізити сторін
«Сторона 1» «Сторона 2»
ПІБ МКП ЖЕК-_____
Адреса Адреса
Телефон р/р
Підпис Сторони 1 МФО
Код
Телефон
Підпис Сторони 2


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 18 листопада 2009, 00:12 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Прислів’я „хитрість – сурогат розуму” чітко підходить під даний договір. Давай трохи пройдемося по деяких його пунктах.
1. Ні в якому разі не можна погоджуватися з посередництвом ЖЕКу в послугах, які він не надає – електропостачання, газо-, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо (п. 2.1). З виконавцями/виробниками цих послуг потрібно окремо укласти договори. Перелік послуг не відповідає Типовому переліку (див. Постанову КМУ від 20.05.2009 р. № 529).
2. Пункт 4.6 суперечить п.п. 5.1.2, 5.4.3, 5.4.4, ч. 1 ст. 15 ЗУ „Про захист прав споживачів” та ч. 5 ст. 32 ЗУ „Про житлово-комунальні послуги”. ЖЕК не пізніше, ніж за 30 днів повинен повідомити споживача (в законі – в однині) про зміну тарифів. Споживач не повинен купувати інформацію про продукцію (друковані ЗМІ не безкоштовні!). Не треба тут плутати порядок оприлюднення законів та підзаконних актів з інформацією про продукцію (товари, роботи, послуги), що придбавається споживачем на договірних умовах.
3. Пункт 5.2.5 занадто розширений. Власник квартири зобов’язаний безперешкодно допускати ЖЕКівців лише для усунення аварій. А щоб подивитися на елементи технічного обладнання, яке вони не обслуговують – вибачте, „пані Нонна Мордюкова”, лише з дозволу власника квартири. ЖЕК – не контролюючий орган, не суб’єкт владних повноважень. З цих підстав пункти 5.2.13, 5.2.14, а також п.п. 5.2.18, 5.3.1 в частині „інших нормативно-правових актів....” є нікчемними.
4. Пункт 5.2.11 занадто хитро вихаманий. Якщо погодитися на нього, то ЖЕК на всі скарги буде відповідати, що він білий і пухнастий та ще й вимагати за це від тебе оплати.
5. Пункт 5.4.5. Хто такий „уповноважений представник будинку” після проведення приватизації житла? З якого радянського союзу прилетів?
6. Пункт 7.3. З якого дива я не маю права вийти на покрівлю будинку, співвласником якого являюсь? Щоб не бачити, на що перетворилася десятиліттями не ремонтована ЖЕКом покрівля?
7. Пункт 10.1. Що значить безстроковий договір? Має бути вказано конкретний строк. До речі, цей пункт суперечить пункту 10.4.
8. Пункт 10.3 є нікчемним в частині вимоги погасити борги перед розірванням договору. Розірвання договору не знімає відповідальність сторін по невиконанню зобов’язань на час дії договору.

Договір, до речі, не надає права відключати квартири боржників від комунікацій без попередження. Тим більше працівникам ЖЕКу. А працівники міліції взагалі не мають права в подібних випадках (крім випадків несанкціонованого доступу для ліквідації аварій) вриватися до квартир без державного виконавця з виконавчим листом та постановою про відкриття виконавчого провадження на руках.
Якщо ЖЕК запропонуэ такий договір підписати, ознайомся зі ст. 26 ЗУ „Про житлово-комунальні послуги” і склади протокол розбіжностей. Без цього протоколу боронь Боже його підписувати!!!

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 18 листопада 2009, 16:42 
Офлайн

З нами з: 17 листопада 2009, 21:57
Повідомлення: 2
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Спасибо огромное за такую детальную консультацию, я теперь попробую уточнить вносят ли они изменения в договор и можно ли его корректировать. Насколько я слышала, у нас такие изменения не вносят.
А уполномоченный старший дома - это у нас такое нововведение, или старовведение, то есть, будто бы люди собрались и выбрали старших - в каждом жилом доме. Я, например, не знаю, кто у нас старший по дому, официально в известность меня никто не ставил, какие у него полномочия, я тоже не знаю. Так, слухи ходят, но кто и когда его избрал, по каким таким критериям - не ясно. Сборов по этому поводу не было. Я думаю, что я не одна такая в этом городе.
Спасибо еще раз за помощь! Самой мне вряд ли бы удалось разобраться во всех нюансах этого договора.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 18 листопада 2009, 18:32 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
iskra написав:
Насколько я слышала, у нас такие изменения не вносят.

Чинним законодавством не передбачено укладення власниками (наймачами) квартир договору приєднання з комунальними службами, а тому зміни в нього можуть вноситися.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 23 листопада 2009, 21:21 
Офлайн

З нами з: 25 серпня 2009, 18:38
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Квартира на підставі договору купівлі-продажу належать мені і чоловіку (цивільний шлюб), оскільки у чоловіка є інша квартира, де він прописаний і за яку платить, всі документи на цю квартиру ми оформляємо на моє ім'я, де прописана я одна, щоб платити за одну людину. Зараз ми намагаємося укласти з ЖЕКом договори, але вони вимагають, щоб другий співвласник також написав заяву про укладення договорів, і лише тоді з нами будуть підписані договори на ЖКП. Посилаються на те, що один співвласник не має права укладати договори із ЖЕКом. Що можна зробити, щоб договір на ЖКП був укладений тільки на моє ім'я?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 23 листопада 2009, 22:59 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Нормативно-правовими чинниками не передбачено написання заяви на укладення договорів з ЖЕКами та ін. комунальними підприємствами. Згідно п. 3 ч. 2 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" виконавець (в даному випадку ЖЕК) зобов`язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором. Цей договір повинен вміщувати всі істотні умови згідно ч. 1 ст. 26 цього Закону. Останнє - бомба для ЖЕКів. А згідно ч. 5 ст. 26 цього Закону процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін. Від цієї норми ЖЕКи також не в захваті.
Розмір оплати послуг з утримання будинку і прибудинкової території не залежить від кількості мешканців у квартирі, а тому з кожним співвласником укладати окремий договір немає сенсу.
Отож, ніяких заяв, а якщо почнуться закиди, вимагай від ЖЕКу 2 примірники проекту договору і зауваж, що у разі відсутності в проекті хоча би однієї істотної умови договір буде підписаний лише з протоколом розбіжностей. Вищевказані норми - твої козирі.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 листопада 2009, 01:08 
Офлайн

З нами з: 25 серпня 2009, 18:38
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Гном написав:
Нормативно-правовими чинниками не передбачено написання заяви на укладення договорів з ЖЕКами та ін. комунальними підприємствами. Згідно п. 3 ч. 2 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" виконавець (в даному випадку ЖЕК) зобов`язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором. Цей договір повинен вміщувати всі істотні умови згідно ч. 1 ст. 26 цього Закону. Останнє - бомба для ЖЕКів. А згідно ч. 5 ст. 26 цього Закону процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін. Від цієї норми ЖЕКи також не в захваті.
Розмір оплати послуг з утримання будинку і прибудинкової території не залежить від кількості мешканців у квартирі, а тому з кожним співвласником укладати окремий договір немає сенсу.
Отож, ніяких заяв, а якщо почнуться закиди, вимагай від ЖЕКу 2 примірники проекту договору і зауваж, що у разі відсутності в проекті хоча би однієї істотної умови договір буде підписаний лише з протоколом розбіжностей. Вищевказані норми - твої козирі.

Я просто не розумію, чому один із співвласників не може сам укласти договори з ЖЕКом відповідно до постанов КМУ? ЖЕК каже, що договори, повинні укладатися зі всіма співвласниками, не зважаючи на те, що другий співвласник не проживає у вказаній квартирі. Я послалася на ЦК, відповідно до якого кожен з співвласників має право вчиняти правочини щодо спільного майна, але вони заперечують проти цього.

Що мається на увазі під процедурою погодження договору? Що протягом місяця ми повинні прийти до згоди і підписати його, чи протягом місяця я можу вивчати договір, а потім надати свої заперечення у вигляді протоколу розбіжносте, цей момент мені не дуже зрозумілий.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 24 листопада 2009, 12:20 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
1. Нехай заперечує очевидне. Важливо, щоб ЖЕК письмово виклав ці заперечення.
2. За час узгодження ведуться переговори, подаються зауваження, протокол розбіжностей, у відповідь на нього - протокол узгодження розбіжностей. Згідно ч. 1 ст. 638 ЦКУ договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Iстотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
3. Якщо ж погодження не відбулося, будь-яка сторона може подати позов про спонукання до укладення договору.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 листопада 2009, 13:45 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 15 листопада 2007, 19:31
Повідомлення: 3332
Подякував (ла): 7 разів.
Подякували: 10 разів.
Район міста: Сельмаш
Уважаемые Гном и 777!
Лифт не ездит на один этаж уже лет 7. Куда и что писать?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 25 листопада 2009, 16:18 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Якщо є договір з ЖЕКом і в переліку послуг є обслуговування ліфтів, потрібно написати письмову скаргу в дві адреси - на ім`я мера та начальника ЖЕКа про неналежне надання послуг протягом останніх 3-х років (це - загальна позовна давність згідно ст. 257 ЦКУ, більший період до уваги не береться). Поставити вимогу скласти акт про несправність ліфта, а також провести його ремонт. Після отримання відповіді - вимагати перерахування вартості послуг за останні 3 роки. Його можуть вимагати власники всіх квартир в під`їзді.
А без договору я б просто не платив ЖЕКу ні копійки, письмово попередивши, що договір не укладено з його вини.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 28 листопада 2009, 17:23 
Офлайн

З нами з: 25 серпня 2009, 18:38
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
В Постанові КМУ від 20 травня 2009 р. N529 вказано, що копія рішення органу місцевого самоврядування, яким затверджено (погоджено) тариф, його структуру, періодичність та строки надання послуг є невід'ємною частиною договору про надання послуг. А чи додається до договору про надання послуг сам типовий перелік, вказаній у цій же постанові?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 28 листопада 2009, 22:27 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Типовий перелік послуг є додатком до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ від 20.05.2009 р. № 529.

ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Прибирання прибудинкової території
Прибирання сходових кліток
Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання,
перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та
захоронення)
Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
Технічне обслуговування ліфтів
Обслуговування систем диспетчеризації
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
гарячого водопостачання;
холодного водопостачання;
водовідведення;
теплопостачання;
зливової каналізації
Дератизація
Дезінсекція
Обслуговування димовентиляційних каналів
Технічне обслуговування та поточний ремонт систем
протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших
внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності
Поточний ремонт конструктивних елементів,
внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання,
водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і
технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження,
що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій
території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
Поливання дворів, клумб і газонів
Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової
території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними
сумішами
Експлуатація номерних знаків на будинках
Освітлення місць загального користування і підвалів та
підкачування води
Енергопостачання ліфтів
Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних
засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж,
транспортування та монтаж після повірки.


Згідно п. 2 цього ПорядкуТарифи (нормативні витрати, пов'язані з утриманням
будинків і споруд та прибудинкових територій) розраховуються окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з додатком.

Додатком до договору має бути затверджене рішення по твоєму будинку, а не по місту, району, в яке включено необхідний набір (перелік) послуг, взятий з типового набору із зазначеною вартістю кожної послуги.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 30 листопада 2009, 23:00 
Офлайн

З нами з: 25 серпня 2009, 18:38
Повідомлення: 16
Подякував (ла): 0 разів.
Подякували: 0 разів.
Відповідно до Постанови КМУ №529, виконавець (КП "Дирекція...", КП "ЖЕО-109" - юридична особа) повинен у прозорому режимі, з підтвердженням бухгалтерськими документами сформувати складові тарифу на утримання будинку і прибудинкової території згідно з вищезазначеним Порядком і сформований тариф подати на затвердження у орган місцевого самоврядування.
Питання, хто формує тарифи на послуги з централізованого опалення, водопостачання та водовідведення?

Пишу в ЖЕК вимогу надати для ознайомлення розрахункову частину формування тарифу посилаючись на право споживача отримати вичерпну інформацію про структуру тарифу, вартість його складових, підтверджену даними бухгалтерського обліку згідно з Порядком формування тарифу, затвердженим постановою КМУ № 529, а от на що послатися, щоб отримати детальний розрахунок з централізованого опалення, водопостачання та водовідведення не знаю.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Ставимо ЖЕКи на місце
ПовідомленняДодано: 01 грудня 2009, 00:02 
Офлайн

З нами з: 31 серпня 2008, 01:26
Повідомлення: 1161
Подякував (ла): 1 разів.
Подякували: 43 разів.
Формують тарифи (проводять розрахунки кожної складової частини тарифу на кожну послугу по кожному будинку окремо) відповідні комунальні підприємства (виконавці конкретних послуг) і подають на затвердження до своїх територіальних органів місцевого самоврядування. Останні постановляють рішення про затвердження цих тарифів. Між датою затвердження тарифів та датою введення їх в дію повинно бути більше 30 днів, щоб виконавці послуг могли виконати вимоги ч. 5 ст. 32 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Якщо нема 30 днів між вказаними датами - маєш право подати позов про скасування цього рішення або про зміну дати введення його в дію, оскільки в ньому закладено порушення прав споживача на одержання своєчасної інформації про продукцію (ч. 1 ст. 15 ЗУ "Про захист прав споживачів").
Посередники-ЖЕКи не формують тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення. Від такого посередництва потрібно відмовлятися при укладенні договорів.

_________________
Почему вместо завтра сегодня вчера?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 876 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Далі

Часовий пояс UTC + 3 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB