[Sir]Monster » 07 лютого 2013, 13:14
Пане Гном, що Ви можете сказати на рахунок такої Заяви до ЖЕКу:
Додаток № 1
(Форма заяви)
Керівнику (назва підприємства-виконавця послуг)
__________________________________
(ПІБ керівника підприємства)
______________________
Споживача послуг з обслуговування будинків
і споруд та прибудинкових територій
що проживає у будинку №________,
під’їзд №_______, квартира №_____,
по вул. _________________________
(назва вулиці та населеного пункту)
____________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові Споживача)
________________________________
Заява
Керуючись п. 17 ст. 1 та ст. 5 Закону України «Про захист прав споживачів» , якими передбачено право споживача житлово-комунальних послуг вільно та індивідуально обирати та отримувати потрібні йому послуги ; п. 1 ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», яким передбачено надання житлово-комунальних послуг виключно на договірних засадах ; п. 2 Постанови Кабінету Міністрів № 529 від 20.05.2009 р. «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»;
Враховуючи втрату чинності Постановою Кабінету Міністрів № 560 від 12.07.2005 р. «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» ;
Визнаючи за собою обов’язки власника щодо забезпечення збереження житлового будинку (квартири, нежитлового приміщення), згідно з нормами , встановленими ст. 151 Житлового Кодексу УРСР, я, як споживач послуг, з метою приведення наших правовідносин у відповідність чинному законодавству,
Прошу :
1) Довести до споживачів всіх наявних у будинку (під’їзді) категорій розміри чинних тарифів на весь перелік послуг, які можуть надаватись Виконавцем.
2) З метою визначення переліку та обсягу замовлення споживачами послуг, провести громадські слухання з цього питання, повідомивши завчасно (не пізніше ніж за 3 дні) всіх наявних у будинку (під’їзді) категорій споживачів про дату та місце таких слухань.
3) У випадку зменшення (за результатами громадських слухань) переліку послуг, здійснити перерахунок розміру тарифів та ознайомити з результатами перерахунку споживачів або їх представників, визначених у ході громадських слухань та вказаних у протоколі про їх проведення.
4) Подати новий розрахунок тарифів відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття рішення про його погодження (затвердження)
5) Укласти з усіма споживачами будинку окремі договори про надання послуг, перелік яких визначений за результатами громадських слухань
6) Виконати зазначені вище дії впродовж місяця від дати отримання керівництвом Виконавця Повідомлення з доданими копіями цієї та інших заяв Споживачів будинку
У випадку, якщо після завершення місячного строку від дати отримання Виконавцем Повідомлення (з доданими копіями цієї та інших заяв Споживачів будинку) ним і надалі надаватимуться послуги без згоди Споживачів та відповідного договору, ці послуги будуть вважатись добровільною та безкоштовною допомогою, яка здійснюється Виконавцем на безповоротній основі.
« » __________ ____ р. підпис ПІБ споживача _________________________
"...зупиніть на світлофорі Планету, - я вийду!..."
_.-=BoomBox=-._