Fantoman » 13 лютого 2009, 18:23
Я б остерігався говорити про якість в порывнянны асыв 3 рейху і СССР. Були різні критерії зарахування збитих літаків.
Наприклад радянському пілоту зараховували тільки літак, який знайшли на землі або який підтвердили кілька свідків - зрозуміло, що фронт весь час вперед не йшов і повітряні бої не завжди йшли над своєю территорією. Також не відбувалось зарахування перемоги у певних випадках групового бою.. Сотня вказаних вами пілотів ніби-то збили 2 повітряні амрії.. Проте вони не досягли переваги в небі ні над Ла-Маншем (показники результативності союзницьких пілотів були аналогічні радянським), ні з 1942 р. над СРСР, через те, що в радянських пілотів була інша тактика ведення бою: максимум часу на прикриття обєкта (бомбардувальника, штурмовика, наземного обєкта) та групове ведення бою виключали можливість вибору вигідних умов бою, противника, ведення бойових дій в режимі "вільного полювання".
Німецьким пілотам вірили на слово про збиті машини. Скажу, що вони були кращими пілотами 2 світової війни, проти їхні рахунки не пдтверджені.
При чому той же Хартманн в мемуарах описував як на східному фронті під час індивідуального повітряного бою довгий час кружляв з ЛАГГом (рад. арм. розшифровували як "літаючий армійський гарантований гроб"), доки пальне не почало закінчуватися..