Піццерія "Classic".
Зателефонував вранці, в 11:00. Замовив столик в основному залі на 19:00 (на Міцкевича), диванчик, на 4 персони.
Адміністратор сказала:
- Добре, можна. Але принесіть завдаток - 50 грн з людини...
- (?!) Ну добре...
Телефоную (про всяк випадок) о 16:00... Підтвердити замовлення, так сказать (бо завдаток не приніс - не вийшло).
- Я замовляв столик на 19:00, на чотирьох, в основному залі... Хочу підтвердити замовлення і сказати що ми будемо точно...
- Так? Угу... ну добре. Але тоді Ваш столик буде у VIP-залі...
- О_о А чому?..
- Бо Ви не занесли завдатку, і я викреслила Ваше замовлення..
- ?!
- Ви не телефонували і не принесли завдаток...
Цікаво, а як я можу принести завдаток, якщо я за містом?...
Добре що зателефонував, а то б прийшли - і пішли, так сказать....
Книгу скарг не хотілось "обписувати".... там, я так розумію, ніхто не читає і не реагує (в крайньому разі - не відписує адміністрація на звернення клієнтів. Вже писали - через місяць (+/-) - ніяких відписувань у ній не було...).
Відсутність конкуренції - як ми бачимо - розслаблює...