Магазин "Мобілочка" (вул. Незалежності, навпроти "Фокстрот")
І угораздило мене в такий чудовий день завітати до даного магазину...
Купували телефон "Lenovo s650", панянка-продавець повідомила: телефон коштує 1999 грн, але до нього обов"язково (!!!) йде комплект додаткових налаштувань і програм за ціною 249 грн. Запитуємо: а окремо? Ми не хочемо налаштувань та програм (самі встановимо). Була відповідь: ні, даний телефон акційний, і тому обов"язково разом із телефоном необхідно проплатити за додаткові налаштування та послуги за вищевказаною ціною.
Ну добре. Раз по-іншому не можна... (але чуйка така, що нас дурять, не полишала).
Оформили, проплатили картою Привата, закачали нам 30 не зовсім потрібних програм та ігор, зі словами "я Вам показувать нічого не буду, Ви все одно не запам'ятаєте" - видали нам чеки, гарантію та телефончик.
Вийшовши з магазину зателефонував на 8855 (call-центр Мобілочки), розказав ситуацію. Пан Борис (оператор гарячої лінії) повідомив, що дана додаткова послуга, яку ми оплатили, не є обов"язковою (якщо б ми брали в кредит - то була б обов"язковою), і що ми могли відмовитись від даної платної послуги. Оператор вибачився за непорозуміння, та пообіцяв зателефонувати до працівників Ковельського відділення "Мобілочка" та "провести роз'яснювальну бесіду" з працівниками, після чого з магазину до мене мають зателефонувати і ми маємо порозумітись.
Протягом 30 хв до мене ніхто не телефонував, зайшов особисто. Кажу: хочу відмовитись від послуги налаштувань та програм, які мені Ви "нав'язали". - А так не можна. Кажу - ці послуги не є обов'язковими. Продавець сказала: це наше внутрішнє розпорядження. - Покажіть де це вказано. - Це усне розпорядження. Розказав про дзвінок на гарячу лінію, трішки "притихла" продавець. Кажу: тоді я повертаю телефон, віддайте мені гроші назад. Була відповідь: паспорт, ідентифікаційний код, пишете заяву на повернення, ми забираємо телефон на сервісний центр, протягом семи днів його тестують, якщо все гаразд, то ми повертаємо кошти за телефон. Добре. Телефоную знову на гарячу лінію. Роз'яснюють мені: якщо товар повертають у день придбання, то кошти повертаються одразу в той самий день.
Заходжу в магазин. Кажу: я повертаю Вам телефон, і Ви повинні повернути мені кошти. Знову та ж репліка про 7 днів. Кажу: згідно Закону, я маю право повернути товар та отримати гроші назад. - Ні, в нас так не можна, тим паче, Ви заплатили карткою. Сказав про гарячу лінію. Продавець кудись телефонувала, щось виясняла...
Накінець (не буду описувати весь час, що ми прочекали в магазині, як нам ніхто нічого не говорив, жодних вибачень, озвучення того, що Вони роблять...) нам повернули кошти на картку.
Як то кажуть, а "осадок на душі" лишився.
І ще - як каже Ольга Фреймуд - рекомендувати магазин "Мобілочка" у місті Ковель - я не можу.
І, прошу підмітити, це не перший випадок із даним магазином. В той самий день (як вияснилось пізніше) заходив мій знайомий до магазину, і йому також хотіли "впарити" пакет налаштувань та програм за 249 грн до телефону.
Така ситуація.
Не було часу записати в книгу відгуків та пропозицій про цю ситуацію, бо вже поспішали.
P.S. Не бійтесь відстоювати свої права, товариші. Треба таких людей провчати.