Гном » 01 лютого 2011, 22:38
Магазин "АЛЛО"
В кінці літа минулого року було придбано ноутбук MSI X430-006 UA. А вже в кінці осені йому стало зле.
Покупець здає його продавцю на гарантійний ремонт, з обмінного фонду на час ремонту отримує комбінацію з трьох пальців замість аналогічного товару. Через 2 тижні покупець приходить в магазин, щоб отримати відремонтований ноутбук, але продавець його порадувала, що ноутбук ще не відремонтований, не вказавши причини затримки ремонту та коли його ремонт буде завершений. І лише після письмового звернення, майже через місяць покупець отримав відповідь. Виявляється, що дефект ноутбука настільки серйозно-істотний, що спеціалісти авторизованого сервісного центру не змогли його відремонтувати, а тому ремонту не проводили. А раз не ремонтували, то платити неустойку продавець відмовилася(!?).
Питається в задачі, а що з ним робили майже місяць авторизовані фахівці - в футбол грали ноутбуком з покупцем, чи то як? (І чому нічим ремонтувати: чув краєм вуха, що на весь належним чином завезений в Україну товар нема проблем з поставками запчастин).
Але саме цікаве - на десерт: у відповіді за підписом завмага покупця просять забрати гроші, а коли він приходить, то відмовляються видати готівкою, підтверждують це письмово і обгрунтовують таким, що, м`яко кажучи, купи не тримається.
Довелося покупцю подати позов в порядку захисту прав споживача.
Щоб інших потенційних покупців не спіткала така доля, варто десятою дорогою обходити цю шарашкину контору.
Почему вместо завтра сегодня вчера?